מיתוג העסק
מיתוג העסקIstock

איך למתג את העסק שלך נכון?

אם אתם מנהלים עסק קטן של עד ארבעה עובדים; אם הלוגו שלכם ישן ואינו נאמן למסר השיווקי שלכם או אינו מוסר את התחושה המתאימה; אם אין לכם סלוגן קליט ושיווקי שמסביר לכל לקוח פוטנציאלי בשלוש מילים למה דווקא אתם - המאמר הזה הוא בשבילכם.

תהליך המיתוג של הארגון הוא משמעותי, בפרט עבור העסקים הקטנים המתמודדים בזירה תחרותית בישראל. הנה שלושה דברים שאתם יכולים לעשות עוד היום, כדי לחזק את המיתוג שלכם, למסור ללקוחות שלכם מסר עקבי ומושך, ולעשות צעד ענק אל עלייה משמעותית במכירות הן של לקוחות חדשים והן של לקוחות חוזרים:

מה הצבע שלכם?

השלב הראשון בכל תהליך של מיתוג עסקים קטנים, הוא בחירת המסר שחשוב להעביר ללקוח.

מדובר במסר שיעבור בצורה ברורה במספר מצומצם של מילים. כאן, שווה להתעכב על כל גוון, על כל אות ותו, עד שתרגישו שגם במלל עצמו וגם "בין השורות" - אתם נאמנים למה שהייתם רוצים לספר ללקוחות שלכם על הארגון ולסיבה המרכזית שכדאי ללקוחות שלכם לבחור דווקא בארגון שלכם.

את אותו המסר תרגמו (אתם או אנשי מקצוע שתבחרו לעבוד איתם) לצבעים, עיצובים, חתימה דיגיטלית, וחומרי שיווק; בטאו אותו בצורה ויזואלית בלוגו שלכם ובעיצוב אתר האינטרנט.

טיפ מעשי - אם עוד לא השקעתם במיתוג העסק, בחרו במיתוג מקצועי על ידי מעצב עם נגיעה לתחומי השיווק. זוהי השקעה תשתיתית בפעילות הארגון, שתשפיע באופן עמוק ומשמעותי על יעילות השיווק שלכם.

איך אתם מגיעים אל הלקוחות שלכם?

כל ארגון מקטן ועד גדול, מקצה משאבים לטובת שיווק וקידום מכירות - וכך גם מומלץ לעסקים קטנים לעשות.

העבירו את המיתוג שלכם ללקוחות פוטנציאליים ביוזמתכם, בעזרת פעילויות שיווקיות ופרסומיות.
הנה כמה ערוצים יעילים לשליחת המסר המקצועי - שיווקי שלכם, בתהליך הפצת המיתוג שלכם:

  • דף עסקי מנוהל באופן מקצועי ברשתות חברתיות רלוונטיות, בראשן פייסבוק
  • מוצרי קד''מ ומתנות ללקוחות
  • אתר אינטרנט יעיל ומעודכן
  • רשימות תפוצה ושליחת דיוורים קבועה

איך אתם מוודאים שהלקוחות שלכם יזכרו אתכם?

הדרך הזולה והיעילה ביותר להבטיח שתהיו שם עם כל פרטי ההתקשרות ברגע שלקוח פוטנציאלי יחפש שירותים שאתם מציעים, הוא הפקה של מתנות ממותגות ומוצרי קד"מ, בצורה מקצועית ויעילה שתשרת את תהליך המיתוג שלכם.

הפקה של מוצרי קד"מ נחשבת לאחת מהכלים היעילים ביותר לטווח הארוך ביותר להפצת המסר השיווקי והמיתוגי שלכם. על גבי מוצרי קד"מ מוצלחים, פרטי ההתקשרות שלכם יישארו זמינים ללקוחות בעת הצורך - מוצרי קד"מ נשארים על שולחן המשרד של הלקוחות שלכם, משמשים את הלקוחות הפוטנציאליים, ומשפיעים על תהליך המיתוג על ידי יצירת מוניטין או תמיכה במוניטין בהתאם לתהליך המיתוג שעברתם.

אם אתם מחפשים בית דפוס מקצועי, שילווה אתכם בתהליך המיתוג והפקת מוצרי קד"מ – בית הדפוס פרסקו הפקות דפוס הוא ללא ספק בית הדפוס עבורכם. פרסקו מציע תהליך תכנון, עיצוב, והפקה של מוצרי קד"מ בליווי מקצועי ואישי שיבטיח מיתוג מוצלח. התקשרו אלינו לקבלת הצעה אטרקטיבית, עוד היום.