יאיר נתניהו
יאיר נתניהוצילום: מארק ישראל סלם. פלאש 90

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, הגיש תביעה שכנגד נגד ארגון מולד ודורש פיצוי 140 אלף שקלים בעקבות לשון הרע שכתב עליו הארגון בפוסט בפייסבוק.

בתגובה לתביעה הגיבו במולד, "לצערנו, לא רק שיאיר נתניהו או מי מטעמו לא השכילו לתקן את טעותם, בחר יאיר נתניהו לפעול בכוחנות ולנסות להלך עלינו אימים בתביעת השתקה. בהזדמנות זו נבקש להודיע להם שלא רק שאיננו נבהלים - אנחנו מברכים על כתב התביעה, כיוון שהוא מזמן לנו הזדמנות נדירה לגלות, בהליך גילוי המסמכים, מה באמת עושה יאיר נתניהו בלשכת ראש הממשלה, כמה משלמים אזרחי ישראל על אבטחתו של יאיר נתניהו בעודו מטייל מסביב לעולם, מה טיב קשריו האמיתיים עם מר ג'יימס פאקר - המשמש במקביל גם דמות מרכזית בפרשת השחיתות של רה"מ - ועוד. בנוסף, קראנו בכתב התביעה כי באי כוחו של יאיר נתניהו מציינים כי פגענו במשלח ידו. אולי עכשיו סוף סוף נגלה מהו".

לעיון בתביעה לחצו כאן

יאיר נתניהו טוען באמצעות בא כוחו, עו"ד יוסי כהן, כי ביום 30.87.17 "פרסמה הנתבעת שכנגד פרסום כוזב כנגד התובע" תחת הכותרת "חמישה דברים שלא ידעתם על יורש העצר, יאיר נתניהו".

עוד נטען כי "הפרסום לווה בתמונה מכפישה ומבישה שבה מוצג התובע בבגדי ליצן עם כתר לראשו, ובכיתוב מופיע: 5 עובדות על יאיר נתניהו הילד של כולנו (או לפחות הילד שכולנו משלמים לו את הוצאות האבטחה והמחייה".
בכתב התביעה נאמר כי "מדובר בפרסום אשר בגינו זכאי התובע לפיצוי כספי ללא הוכחת נזק, מכוח חוק איסור לשון הרע".

"הפוסט הנ"ל הינו פוסט ממומן, כלומר ארגון מולד שילם סכומי כסף לפייסבוק כדי להשיא את חשיפת הפוסט ולהעצים את הפגיעה בתובע", לשון כתב התביעה.