שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס היום (רביעי) לנאומו של ראש הממשלה בכנס הליכוד ולביקורת שמתח על המשטרה.

"אני מבין לליבו, אין חכם כבעל הניסיון. גם לראש הממשלה שמורה חזקת החפות. ההמלצה שלי לנתניהו – לא להתפטר גם אם יוגש נגדו כתב אישום", אמר ליברמן בכנס העשור של ארגון לימוד FSU.

"אני יותר מבטוח שנתניהו לא צריך לפרוש. בשונה משר, שיכול לחזור לתפקידו גם אחרי המשפט כפי שקרה גם לי, ראש הממשלה לא יכול לעשות את זה בלי לעבור שוב בחירות. זה נטו מהפך פוליטי. לכן גם אם יוגש כתב אישום – אין הדבר אומר שהאדם מורשע. יש לחכות להחלטת בית המשפט", הוסיף שר הביטחון שבעבר נאלץ להתפטר מתפקידו כשר חוץ לאחר שהוגש נגדו כתב אישום.

ליברמן ציין כי לדעתו ראש ממשלה יכול להמשיך ולעסוק בענייני המדינה תוך כדי משפט. "להערכתי – אפשר גם לנהל מדינה וגם לנהל משפט. אם אתה חף מפשע ומאמין בצדקת הדרך – תלך עם זה עד הסוף".

שר הביטחון דיבר גם על המצב המתוח בגבול הדרום. "חמאס הבין שהוא מפסיד בכל יום שבו העימות הזה נמשך. בכל יום אנחנו מקזזים להם את היכולות האסטרטגיות, ומה שנשאר להם זה לשחק את משחק ההאשמות. הצלחנו לחסל שישה פעילים, מתוכם 2 מאוד מרכזיים. בששת חודשים הקרובים נוכל להשלים את השמדתן של כל המנהרות, וזו גם הסיבה המרכזית ללחץ שבו הם שרויים".

הוא ציין עוד כי ההנהגה ברשויות בדרום "משדרת עוצמה, כוח ורוגע. הלחץ היחיד מגיע מהאופוזיציה, שמשדרת היסטריה והתלהמות. ככל הנראה מאוד משעמם להם שם, נראה שהם גם הפנימו שהבחירות הבאות יתקיימו רק ב5 נובמבר 2019".