המתנדבת נועם וייסבוך מקבלת תעודת הוקרה
המתנדבת נועם וייסבוך מקבלת תעודת הוקרהצילום: דוברות מד"א

למעלה ממאה מתנדבים מתחנת מד"א בתל אביב, התכנסו (חמישי) לערב הוקרה והערכה שנערך לכבוד פועלם במשך השנה.

בתחנת מד"א בתל אביב מתנדבים כ- 530 גברים, נשים ובני נוער, דתיים וחילונים, יהודים, נוצרים ומוסלמים אשר מתנדבים באמבולנסים ובניידות לטיפול נמרץ ובנוסף מבצעים הדרכות ופעילות הומניטרית למען הקהילה.

באירוע, הנערך זו השנה החמישית ברציפות, נהנו המתנדבים מארוחת ערב חגיגית, במהלכה פגשו את חבריהם המתנדבים והחליפו חוויות על הצלת החיים ועל הפעילויות במד"א שנערכו בשנה החולפת.

כחלק מהאירוע הציג ירון חתוכה, עוזר מנהל מרחב דן במד"א והאחראי על המתנדבים בתחנת תל אביב, סקירה על הפעילות השנתית ותוכנית הפעילות לשנה הבאה.

יו"ר ועד המתנדבים בתחנת מד"א תל אביב וחבר מועצת מד"א, שמואל אביצור, ברך את המתנדבים ואמר "הפעילות שלכם מהווה נדבך משמעותי וחשוב בפעילות מד"א, בהווה וכמובן שגם בראייה לעתיד".

במהלך הערב העניקו מנכ"ל מד"א אלי בין ומנהל מרחב דן במד"א איציק בן אהרון תעודות הוקרה על התנדבות למופת והצלת חיים במסירות, התמדה ומקצועיות ליחיאל ילוז, אורנה לבנטר, עופר קרוגמן-בולדי, יוסי זולדן, ערן נדלר, רז הרמן ונעם וייסבוך. 7 מתנדבים שנבחרו השנה כמי שבלטו בפעילותם ההתנדבותית בתחנה.

נועם חלדי,ראש מערך המתנדבים הבוגרים במד"א, קיבל מגן הוקרה על תרומתו לפעילות המתנדבים בתחנת מד"א בתל אביב.

מנהל מרחב דן במד"א, איציק בן אהרון בירך והודה למתנדבים, "אני מעריך מאוד את פעילות המתנדבים גם בשוטף וגם בחרום, המתנדבים הינם חלק אינטגרלי מהעשייה היום-יומית בתחנה וחלק בלתי נפרד מארגון מגן דוד אדום".

מנכ"ל מד"א, אלי בין, נשא גם הוא דברים באירוע, ואמר "זהו ערב של אחדות, בו מתכנסים מתנדבי מד"א תל אביב שעוסקים בהצלת חיים וזוכים להוקרה והערכה על פועלם היומיומי, שנעשה מתוך אהבת אדם ומתוך רצון להציל חיים. במד"א פועלים כל העת על מנת להוקיר את המתנדבים הרבים של הארגון, שעושים ימים ולילות למען הצלת חיים. אין ספק שכוחו ויכולותיו הרבות של הארגון טמונים בראש ובראשונה בכוח האדם האיכותי של הארגון, בהכשרות המקצועיות ובמסירות העצומה שלכם, מתנדבי מד"א''.

צילום: דוברות מד"א