בוזגלו ברגע הפציעה הערב מול באר שבע
בוזגלו ברגע הפציעה הערב מול באר שבעצילום: באדיבות אתר מכבי חיפה

הרע מכל. החשש אומת ועכשיו זה סופי - מאור בוזגלו, שחקנה של מכבי חיפה גמר את העונה.

24 שעות לאחר הפציעה של שחקנה ומי שאמור היה להושיע אותה מעונת הבלהות שלה, קיבלה הערב (שלישי) מכבי חיפה בשורה קשה ביותר - כוכב הקבוצה, מאור בוזגלו סובל מקרע ברצועה הצולבת וייעדר מהמגרשים לכל הפחות במשך שמונת החודשים הקרובים.

כזכור, אמש במהלך משחק הכדורגל במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל שבכדורגל בין הפועל באר שבע למכבי חיפה, נפצע שחקנה של מכבי חיפה מאור בוזגלו וירד אל חדר ההלבשה בדקה ה-33 כשהוא ממרר בבכי.

הקשר שנפצע בברכו חשש עם ירידתו אל חדר ההלבשה כי הפציעה הינה אותה הפציעה ממנה סבל בעונה שעברה, עת שיחק במדי האלופה הפועל באר שבע וממנה חזר רק לפני חודש וחצי לאחר שיקום של חצי שנה.

קצת פחות מ-24 שעות לאחר הפציעה מול הפועל באר שבע, הודיעה הערב מכבי חיפה כי מאור בוזגלו אכן סובל מהפציעה ממנה חששו כולם: קרע ברצועה הצולבת של ברך ימין ופגיעה במיניסקוס, אותה הפציעה בדיוק שחווה בוזגלו בעונה שעברה כשנפצע כשחקן הפועל באר שבע במשחק מול אותה מכבי חיפה, מה שאומר שכעת מדובר בפציעה חוזרת.

עוד לפני קבלת התשובות, לאחר בדיקת ה-MRI שנערכה לו בבוקר אמר בוזגלו בראיון קצר לכלי התקשורת, "אם התוצאות של ה-MRI יהיו גרועות אני שוב אעבור שיקום ואת כל מה שצריך. על איזו פרישה אתם מדברים? אני אדם אופטימי מטבעי".

על השאלה אם הקריאות של אוהדי באר שבע במשחק אמש, כשאלה איחלו לו מוות במהלך טקס ההוקרה שהתקיים בטרם המשחק באצטדיון טוטו טרנר, גרמו לפציעתו אמר השחקן, "אנחנו עוסקים בכדורגל ולא במלחמה. יהיה לי מה לומר, אבל לא עכשיו".

בראיון לאתר הרשמי של מכבי חיפה התייחס בוזגלו לתחושה שלו מהפציעה הקשה כשאמר: "אני מרגיש בסך הכל בסדר. יהיה בסדר. אני מחכה לפענוח. אני לא ממש יודע מה התחושות שלי ברגע זה. אם זה מרגיש כמו הפציעה הקודמת או לא, אני לא ממש יכול לומר, אני בעיקר עכשיו מחכה לתוצאות כמו כולם. כל פציעה היא אחרת, ההרגשה היא לא הכי טובה ולא הכי נוחה, אבל אני אופטימי. עברתי דברים קשים בקריירה שלי, מה שיגיע נעבור גם את זה".

בדיקת MRI שנערכה הבוקר לשחקן גילתה כי אכן מדובר בפציעה דומה, באותה הברך ממש וכי משמעות הדבר היא כי השחקן גמר את העונה כשצפי ההחלמה שלו נע בין 8 חודשים לשנה.

בסך הכללי שיחק בוזגלו העונה עד לפציעה החוזרת 249 דקות בליגה ועוד 18 דקות בגביע הטוטו מול הפועל באר שבע. כעת יעבור בוזגלו ניתוח שלאחריו תגיע תקופת החלמה ארוכה וממושכת.

בוזגלו עצמו התייחס לפענוח הבדיקה, כשפרסם פוסט באינסטגרם בו כתב: "הפציעה לא פשוטה, אבל גם כזו שלא תשבור אותי. אם יש כאלו שציפו שאני אכנע, מצטער להפריע לכם. אני כאן כדי לחזור וכדי שמכבי חיפה תעלה על המסלול גם אם כרגע אני לא אהיה על הדשא. היום אני ירוק יותר מתמיד".

ממכבי חיפה נמסר, כי "הבוקר, ערך קשר הקבוצה, מאור בוזגלו, בדיקת MRI. מפיענוחה עולה כי הקשר סובל מקרע ברצועה הצולבת בברך ימין ומפגיעה במיניסקוס בברך זו. מועדון כדורגל מכבי חיפה, ההנהלה, הצוות, השחקנים וכמובן הקהל אוהב ומחבק את מאור חיבוק גדול. מועדון הכדורגל מכבי חיפה יעמיד את כל המשאבים הדרושים להחלמתו ושיקומו של מאור".