אוהדי בית"ר ביציע
אוהדי בית"ר ביציעצילום: באדיבות האתר הרשמי של הקבוצה

הפעם האחרונה בה בית"ר ירושלים כבשה במשך 22 משחקים רצופים הייתה אי שם בעונת 1985/6. את מדי הצהובים שחורים עטו על עצמם אז שחקני עבר אדירים כמו אורי מלמיליאן ואלי אוחנה ואמנם העונה ההיא הסתיימה ללא תואר האליפות אך עם הגביע הנכסף, המפעל בו תתחיל בית"ר את דרכה בו ביום חמישי הקרוב.

היום כשאלי אוחנה נמצא שוב בבית"ר, אמנם כמחזיק זכויות הניהול של הקבוצה ולא כשחקן פעיל, שוב בית"ר כובשת ובצרורות כשהערב (מוצאי שבת) השוותה את שיא הכיבושים במשך 22 משחקים רצופים בניצחון על מכבי פתח תקווה בתוצאה 0:1.

מול מערך בן שלושה בלמים וכשהם עדיין ללא עידן ורד, התקשו שחקני בית"ר לפרוץ את ההגנה האורחת, אך טעות קשה של שוער פתח תקווה, צחי גיגי, בדקה ה-69 איפשרה ליעקב בריהון המחליף לכבוש את שערו השני העונה בליגת העל, השער שניצח את המשחק והעניק לבית"ר את המקום השני בטבלת ליגת העל בכדורגל, לפחות באופן זמני עד למשחקה של הפועל באר שבע.

בריהון עוד הספיק להיפצע ולצאת, וכשגם יוסי בניון לא היה בנמצא, ככל הנראה בשל העובדה כי לא ביצע מספיק אימונים מלאים לאחר שנפצע, בית"ר רק קיוותה לסיים את המשחק עם התוצאה השבירה וכל שלושת הנקודות.

שרון מימר, מאמן מכבי פתח תקווה במשחקו הראשון באצטדיון טדי שבבירה, מאז פוטר מבית"ר לפני תחילת העונה, יוצא עם הפסד שני ברציפות ומשחק חמישי ללא ניצחון. מעמדו בקבוצה מעולם לא היה כה רעוע.