אייל דרור
אייל דרוריח"צ

גדי לסין, נשיא ומנכ"ל קבוצת שטראוס, הודיע היום על מינויו של אייל דרור למנכ"ל החדש וחבר הנהלת קבוצת שטראוס.

החברה היא חברת המזון והמשקאות מהגדולות והוותיקות בישראל, המספקת תעסוקה לכ-5,000 עובדים מצפת שבצפון ועד יטבתה שבדרום.

לסין אמר, "אני שמח לבשר על מינויו של אייל דרור כמנכ"ל שטראוס ישראל, אשר הינה חברה מרכזית בפורטפוליו קבוצת שטראוס. אייל, שהתחיל את דרכו בחברה לפני 16 שנים, מביא עמו לתפקיד יכולות אסטרטגיות מוכחות וניסיון רב בניהול תהליכים מורכבים המבוססים על חדשנות, תוך הפגנת אנושיות וערכיות".

"בתפקידיו האחרונים כמנכ"ל חטיבת המכירות ומנכ"ל חטיבת הממתקים, הוביל אייל את היחידות שבתחום אחריותו להישגים חסרי תקדים. אייל הוביל צמיחה משמעותית ושיפור במדדים העסקיים השונים, תוך הצגת מהלכי חדשנות פורצי דרך, שיפור מרשים באיכות המוצרים תוך טיפול בערכים התזונתיים והעמקת האחיזה בקטגוריות הליבה של העסק", הוסיף לסין.

לדבריו, "אני משוכנע שיש לאייל את מלוא הכישורים הנדרשים לביצוע תפקיד משמעותי זה באופן המיטבי. זהו המינוי הבכיר השלישי עליו הכרזנו לאחרונה, כחלק מסבב מינויים גלובאלי ואסטרטגי של הקבוצה במסגרת היערכות לאתגרים המשתנים בשוק המזון".

דרור, בן 47, צפוי להיכנס לתפקידו כמנכ"ל שטראוס ישראל בחודשים הקרובים. במקביל תחל החברה באיתור מנכ"ל חדש לחטיבת הממתקים.

שטראוס ישראל מהווה כ- 11.7% משוק המזון בישראל וצומחת זה הרבעון השביעי ברציפות מעל צמיחת השוק.

2017 מסתמנת כשנה עסקית טובה עם צמיחה במכירות, כפי שבא הדבר לידי ביטוי בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה.

את הרבעון ה-3 בשנת 2017 סיימה שטראוס ישראל עם צמיחה של 2.8% שהסתכמו ב-808 מיליון שקלים. את שנת 2016 סיימה שטראוס ישראל עם צמיחה של 3.4% ומכירות של 2,963 מליוני שקלים. החברה מפעילה כ-20 אתרים הכוללים אתרי ייצור ומרכזים לוגיסטיים. מוצרי החברה מופצים בכ-13,000 נקודות מכירה.