צפו: הילדים השכולים עלו על המגרשבית"ר ירושלים

במוצאי השבת האחרונה התקיים באצטדיון "טדי" בירושלים משחק של ליגת העל בכדורגל בין בית"ר ירושלים למכבי פתח תקווה.

הקבוצה המארחת ניצחה והשיגה עוד 3 נקודות, אבל מה שהפך את האירוע למרגש הוא הטקס לפני המשחק לכבוד 22 ילדים ממשפחות שכולות, מארגון "משפחה אחת", שעלו על המגרש יחד עם השחקנים.

הטקס נערך הודות לפנייה של אורית מרק, בתו של הרב מיכאל (מיכי) מרק הי"ד, אל שחקן הקבוצה הירושלמית יוסי בניון. בניון נענה בחיוב לפנייתה של אורית שמתנדבת בימים האלה בעמותה שמסייעת למשפחות השכולות.

בפנייתה אל בניון כתבה אורית "קוראים לי אורית מרק, בת 18 ואני גרה בעתניאל, אנחנו עשרה אחים במשפחה. לפני שנה וחצי, יום שישי בצהריים, אבא אמא ושני אחים שלי נסעו לירושלים לשבת להיות עם סבתא שלי. 5 דקות אחרי שהם יצאו מהישוב, רכב של מחבלים התחיל עקיפה וריסס אותם בכדורים.

''אבא שלי שנהג ברכב, הרב מיכי מרק, קיבל את רוב הכדורים בראש ונרצח על המקום. אמא שלי נפצעה אנוש, פגיעת ראש (ועד היום בניתוחים בחו"ל). ושני אחים שלי נפצעו בינוני", כתבה אורית.

בין הילדים שהשתתפו בטקס, שי קלנגל, אחיו של סרן יוחאי קלנגל ז''ל שנהרג מירי טילי נ"ט באזור גזרת הר דב שבגבול לבנון, חגי למקוס, אחיה של דליה ז"ל שנרצחה בדקירות מחבל בפיגוע בתחנת אוטובוס בכניסה לאלון שבות ובנו של הרב נחמיה לביא ז"ל שנרצח בעיר העתיקה כשניסה להציל את משפחת בנט שהותקפה.

בסיום הטקס שרו הילדים יחד עם השחקנים ואוהדי הקבוצה את המנון מדינת ישראל - "התקווה".

מבית"ר ירושלים נמסר: "מועדון הכדורגל בית״ר ירושלים והעומדים בראשו חשים גאווה עצומה לארח במשחק הבית שלה את אנשי עמותת 'משפחה אחת'. לפגוש בתעצומות הנפש האדירות של בני משפחותיהם של קורבנות הפיגועים ולראות את שמחת החיים שלהם והנתינה של אלו המלווים אותם - נותן כוח ומחזק. נשמח לעמוד לצד העמותה גם בהמשך ולסייע ככל שניתן".