עו"ד אליעד שרגא
עו"ד אליעד שרגאצילום: עצמי

יו"ר התנועה לאיכות השלטון, עו"ד אליעד שרגא, מתנצל בפני יו"ר הקואליציה ח"כ דוד אמסלם (הליכוד), לאחר שכינה אותו "רפה שכל" בהפגנת השמאל שנערכה במוצאי שבת בתל אביב.

בראיון לאראל סג''ל בגלי צה''ל אמר שרגא, ''זאת התבטאות בלתי מוצלחת שלי, אני מצטער עליה. היא לא הולמת את השיח שהתנועה מקדמת. אין לי בעיה להתנצל. אני מבקש סליחה. אני גם יודע לקבל ביקורת''.

עו"ד שרגא גם הבהיר שלא כינה את ראש הממשלה "בוגד", והדגיש ''מעולם לא אמרתי שנתניהו בוגד ולא אגיד דבר כזה על ראש הממשלה שלי''.

יו"ר התנועה לאיכות השלטון סיפר גם כי "מהשבת הקרובה ננתק מגע מההפגנה ברוטשילד, נהיה לבד בכיכר רבין. רוטשילד מזוהה עם השמאל, וחלק מחברי התנועה רצו בדלנות - הביקורת הזאת התקבלה".

כאמור, במוצאי שבת נאם עו"ד שרגא, יו"ר התנועה לאיכות השלטון, בהפגנת השמאל שנערכת מדי שבוע בתל אביב.

"מינויו של חבר הכנסת דוד אמסלם ליו"ר הקואליציה מוכיח כי שום דבר לא נלמד וששום דבר לא הופנם", אמר שרגא בנאומו. "ראש הממשלה חיפש ומצא בריון קשקשים, רפה שכל וזב חוטם, שיוכל להמשיך לתקוף את המשטרה, את הפרקליטות ואת בית המשפט העליון".

ח''כ אמסלם הגיב להשתלחות של שרגא ואמר "אליעד שרגא המתנשא, קרא לי אמש בהפגנת השמאל בתל אביב 'רפה שכל'. כנראה שלשרגא קשה לראות ישראלי בשם אמסלם, בעל תואר בכלכלה, עומד בראש הקואליציה ומקדם חקיקה חברתית שלא מוצאת חן בעיניו".

"שרגא, אתה גזען עלוב. אתה תמשיך לקשקש ואנחנו נמשיך להוביל את המדינה ולפעול לטובת אזרחי ישראל", אמר אמסלם.