עם מומצא לא ילמד את עם ישראל

סגן שר הביטחון, ח"כ הרב אלי בן דהן (הבית היהודי), מתייחס בראיון לערוץ 7 לעיכובים באישורי הבנייה ביהודה ושומרון ולזעם של הפלסטינים על החוק שמובילה סיעת הבית היהודי ומבקש לבלום חלוקה של ירושלים.

"תהליכי הבנייה לוקחים זמן רב. לצערנו ביהודה ושומרון זה לוקח עוד יותר זמן מאשר בכל הארץ כולה", אומר הרב בן דהן. ''אני מאמין שהפקקים שקיימים היום נראה אותם בזמן הקרוב נפתחים וגם הבעיות הטכניות שקיימות יפתרו ובעזרת ה' נוכל לראות גם בנייה ממשית".

למה ההבטחה לבניית 300 יח"ד בבית-אל עדיין לא יוצאת לפועל?

"הבעיה בבית אל היא קצת אחרת. כרגע עדיין המחנה לא מפונה מהמקום שבו צריכים לבנות, בעזרת ה' בסביבות פסח כל האזור שבו אמורים לבנות את 300 יחידות הדיור, מחנה מג"ב יעבור למקום אחר. אני מאמין שבאותו מקום בעזרת ה' נראה 300 יחידות דיור".

לדברי סגן השר בקרוב ביו"ש תהיה תנופת בנייה, "אני חושב שאין פה בעיה מהותית. לצערנו התהליכים הם איטיים ולוקחים זמן רב, אבל אני מאמין שבחודשים הקרובים נראה בנייה גדולה ביהודה ושומרון".

הרב בן דהן לא מתרגש מהזעם של הערבים בעקבות החקיקה של 'חוק ירושלים' בכנסת, "הפלסטינים זועמים על הכל, הם בכלל לא רוצים שנהיה לא רק בירושלים, גם לא בבאר שבע וגם לא בתל אביב.

''עם כל הכבוד אני חושב שהעם המומצא הזה שנקרא 'העם הפלסטיני', מעולם לא היה עם כזה שאין לו שום מסורת ושום תרבות ושום גדולי אומה, הוא לא ילמד את עם ישראל שקיים למעלה מ-3500 שנה''.