איך מרהטים הבית במינימום זמן וכסף?

בין אם זה עתה סיימתם לבנות בית חדש ובין אם אתם עומדים בפני שיפוץ בית קיים, או אפילו אם חלק מהרהיטים כבר בלויים או שסתם בא לכם להתחדש, רק המחשבה על הטרחה שסביב ריהוט הבית יכולה להוציא לכם את החשק. עוד פעם להסתובב בין חנויות ועוד פעם להשוות מחירים ולהתמקח עליהם, לקבל חוות דעת כזו או אחרת על יצרן כזה או אחר ושלא לדבר על העלויות של הרהיטים... כל יכולים להקשות עלינו בתהליך ולהוציא לנו את החשק והכיף מהחוויה. החדשות הטובות הן שזה ממש לא חייב להיות מסע מתיש ומייאש. היום בעידן האינטרנטי כשכל העולם נמצא בכף היד או מקסימום במסך ממול, בחירת ורכישת ריהוט יכולה להיות חוויה של ממש.

היתרונות שברכישה און ליין

קניית ריהוט און ליין יכולה אם כן להיות לא פחות מחוויה. אתם יושבים עם בן או בת הזוג מול מסך המחשב או אפילו הטלוויזיה, מדפדים בין האתרים והדגמים השונים, רואים מהן האפשרויות העומדות בפניכם במסגרת התקציב שלכם, בוחנים סגנונות עיצוב שונים ובסוף ללא שום לחץ או שיכנוע מצד איש מכירות ממולח בוחרים בדיוק את מה שאתם רוצים.

קניית ריהוט און ליין תחסוך לכם זמן יקר, תחסוך לכם אין סוף התרוצצויות וגם לא מעט עצבים. בהינף עכבר אתם יכולים לשוטט בין מוצרים, לראות תמונות מזוויות שונות, לבדוק גדלים ולבצע מדידות בבית תוך כדי, תוכלו לקרוא על איכותיות החומרים מהם הרהיטים עשויים, תוכלו למצוא פידבקים בעד ונגד כל רהיט וכמובן תוכלו לבדוק המלצות על החנות בה אתם גולשים מצד אנשים שכבר רכשו שם. בסופו של דבר תוכלו לקבל החלטה מושכלת ומחושבת בבחירת הרהיט שהכי יתאים לבית שלכם.

קניית ריהוט און ליין גם תחסוך לכם לא מעט כסף ולא רק בגלל אופציית ההשוואה הנוחה והפשוטה. ברוב המקרים מחירים של מוצרים בחנויות וירטואליות נמוכים יותר מסיבה פשוטה – עלות התפעול של חנות וירטואלית נמוכה משמעותית מעלות תפעול של חנות פיזית - אין ארנונה, חשמל, שכירות, עובדים ועוד הוצאות רבות אחרות שבסופו של דבר משליכות על מחירו הסופי של המוצר.

למה לקנות ריהוט לבית בזול?

אם אתם מאלו שאוהבים להתחדש אחת לכמה שנים, אם אתם רוצים לעשות שינויים תכופים יחסית בריהוט שלכם, הרי שרכישת רהיטי יוקרה זו לא האופציה בשבילכם. רכישת רהיטים עדכניים ואפילו בעיצובים לא שגרתיים, נועזים יותר וצבעונים יותר במחירים מוזלים יאפשרו לכם לחדש ולרענן את הרהיטים בבית מדי כמה שנים, כך שהבית שלכם יהיה ייחודי ומעניין והתמורה לכסף שלכם תהיה מקסימלית.

במקרה כזה החנות הווירטואלית של ויטוריו דיוואני היא בדיוק בשבילכם. החברה פיתחה שיטת ייבוא ייחודית בלי להתפשר על איכות הרהיטים שהיא מייבאת, שיטה שהוזילה לה משמעותית את העלויות כך שהיא יכולה להציע לכם את המוצרים במחירים נמוכים משמעותית יחסית לשוק. בויטוריו דיוואני תחשפו למגוון רחב של רהיטים לבית החל ממערכות ישיבה, עד לריהוט לחדר השינה וכלה בארונות אמבטיה.

כמה טיפים לבחירת ריהוט

  • פינת אוכל – את גודל פינת האוכל תבחרו בהתאם לכמות האנשים שאוכלים בבית על בסיס קבוע, מומלץ לבחור בפינת אוכל הנפתחת בהתאם לכמות האנשים שאתם נוהגים לארח. קחו בחשבון שהמרחק בין השולחן לקירות צריך להיות כמטר.
  • סלון – אל תערבבו בין סגנונות. אם החלטתם ללכת על סגנון מסורתי או על סגנון חדשני, לכו עם הקו הזה עד הסוף. באתר החנות ויטוריו דיוואני תמצאו סלונים במבצע שאליהם תוכלו להתאים מזנון ושולחן קפה תואמים באותו הסגנון.
  • מערכות ישיבה – מערכות ישיבה מבד עלולות להתלכלך, עם זאת ישנם בדים שמתנקים במהירות והסרת כתמים מהן לא דורשת חברת ניקוי מקצועית. מערכות ישיבה מבד דמוי עור איכותי יכולות להיות תחליף מצוין למערכות ישיבה יקרות מעור.
  • חדר השינה – מומלץ לבחור מיטה בעיצוב מינימליסטי ועדין, בצבע עץ אלון או בגוונים לבנים. צבעים כהים מקטינים את תחושת המרחב וגם רואים עליהם את האבק המצטבר בצורה משמעותית יותר.
  • ארונות אמבטיה – ה"מחלה" של ארונות האמבטיה כפועל יוצא מהמיקום שלהם היא רטיבות, מה שמוביל להתקלפות ולהתנפחות שלהם. ודאו שיש תו תקן על המוצר בכדי שהם יישארו אסתטיים ויפים לאורך זמן, אם חלל חדר האמבטיה שלכם הוא קטן בחרו בארון אמבטיה תלוי בצבע בהיר.

איכות לפני ומעל לכל. בכדי שהרהיטים שלכם יישארו אתכם לשנים רבות אתם צריכים לבחור את האיכותיים שבהם, איך עושים זאת בקנייה און ליין מבלי לבדוק את המוצר פיזית? קונים בחנות מוכרת ואמינה. בדקו את המוניטין של החנות בה אתם רוכשים ואת ההמלצות שלה. אל תעשו את ההחלטה לבד, שתפו את חבריכם הקרובים או ברשתות החברתיות ובקשו את חוות דעתם על המוצר או החנות. בהצלחה!