קידום אתרים
קידום אתריםIstock

קידום אתרים באינטרנט - העתיד השיווקי והפרסומי

לא רק מי שעוסק בתחום של שיווק דיגיטלי יודע שהעתיד כבר הגיע, גם מי שלא בקיא בתחום או לא עוסק בו על בסיס שגרתי לבטח יכול לנחש שכל בעל עסק שרוצה שיידעו אודותיו ואודות המוצרים או השירותים שהוא מציע - חייב שתהיה לו נוכחות בנכס דיגיטלי אחד לפחות ועבודת השיווק לא מסתיימת לעולם אלא חייבת להיות מתמשכת ותמידית. מה הסיבות לכך? מיד נראה שהמשפט "אם אתה לא שם - אתה לא קיים" נכונה מאד לזירת השיווק והפרסום באינטרנט וחשוב מאד לשים לב לכך ולפעול בהתאם!

כיום כבר אין ספר טלפונים או מדריך שירותים. כל אדם שדרוש לו שירות, מוצר או איש מקצוע - יחפש אותם דרך מנועי החיפוש השונים. בעל עסק שמשקיע בשיווק ופרסום - יימצא בקלות וישיג לקוחות. כיום אין אדם שלא גולש ברשת האינטרנט חלק ניכר מהזמן שלו. לכל קבוצת גיל יש את המקומות הווירטואליים להיפגש בהם, להחליף דעות או לשוחח באופן מקוון.

המלצות אודות אתר אינטרנט של בית עסק זה או אחר יעברו במהרה במה שאפשר להקביל לשיטת מפה לאוזן - דרך פורומים וירטואליים אלה. עסק שאין לו נוכחות ברשת האינטרנט - יהיה קשה מאד, עד כדי בלתי אפשרי לגמרי לדעת אודותיו ואודות קיומו. כשלא יודעים שעסק מסוים קיים - אי אפשר לפנות אליו ולקבל ממנו שירות, להזמין מוצרים או אפילו לבצע התייעצות.

גם מי שכבר יש לו אתר אינטרנט או עמוד עסקי באתרי הרשתות החברתיות חייב לדעת איך לקדם את העסק שלו כל הזמן, ללא הפסקה. עובדה ידועה היא שאנשים המחפשים שירות דרך מנוע החיפוש לא יעברו הלאה לדפי התוצאות שאחרי הדף הראשון ולכן יש חשיבות עצומה להימצאות אתר העסק בעמוד התוצאות הראשון. מי שגולש באינטרנט ומחפש מוצר או שירות מחפש את התשובות שדרושות לו בדרך הקלה והמהירה ביותר. כאשר אתר של בית עסק יופיע במעלה דף התוצאות - יש סבירות גבוהה מאד שהגולש יכנס לאתר או יבחר בו, מבלי להמשיך ולחפש. מי שישאר מתחת - פשוט לא ייראה.

אלה הסיבות למה קידום אתרים חייב להתבצע כל הזמן, ללא הפסקה. קידום אתרים נכון, מושכל וכזה שמתאים לאופי וסגנון העסק - יידע בדיוק היכן נמצאים הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים ותמיד ידאג שעצם קיומו של העסק ישאר בתודעה שלהם.