סא''ל במיל' יוני שטבון, חבר כנסת לשעבר מטעם מפלגת הבית היהודי, הודיע הערב (שני) על התמודדות על ראשות העיר נתניה בבחירות המוניציפליות שייערכו בעוד כתשעה חודשים.

''גדלתי בנתניה, בן בכור להורים שעלו מצרפת, היישר לשכונות שבעיר, ילד של שנות ה-80', נע בין חוף הים והגלשן לבין לימודים בתיכון ובתנועות הנוער", אמר שטבון, ''אני מאוהב בעיר ובפסיפס האנושי המרכיב אותה''.

''נתניה שלי היא מפגש אמיתי בין עולה חדש לצבר ישראלי מחוספס, נתניה שלי היא שכנות טובה בין דתיים, חילונים ומסורתיים. נתניה שלי היא עיר חמה עם אנשים טובים. הלחות של נתניה מדביקה אותנו אחד לשני. זו נתניה", הכריז שטבון לקול מחיאות כפיים של פעיליו.

בחודשים הקרובים יציג שטבון את הרשימה שאיתה הוא יתמודד. הוא הבטיח כי ''זו תהיה רשימה של נשים וגברים, חילוניים, מסורתיים ודתיים, צעירים ומבוגרים, עולים וותיקים, זו תהיה נתניה. זו תהיה גלריה של נתניתים שאכפת להם מהעיר, מהתושבים, ולא מעצמם.

''אחיי וחבריי תושבי נתניה – אני קורא לכם, בואו אחריי! בעוד תשעה חודשים, יחד אתכם ובעזרת ה', נוביל למנהיגות חדשה בעיר. תודה רבה", הוסיף שטבון.

שטבון, כאמור, כיהן כחבר כנסת מטעם מפלגת הבית היהודי. בבחירות האחרונות התמודד ברשימת מפלגת יחד אך המפלגה בראשות אלי ישי לא עברה את אחוז החסימה.