אוויר נקי
אוויר נקיצילום: יח"צ

המכוניות, ארובות העשן, מערכות פליטה שונות וגורמים נוספים מביאים ותנו למצב של סיכון ממשי לבריאות שלנו. כל שכן שהייה במקומות סגורים עשויה להיות אף מסוכנת יותר. מפעלים רבים שקיימת בהם תכונה של כלי רכב, ואשר עוסקים בחומרים נדיפים ולא בריאים מעסיקים עשרות עובדים אשר נחשפים לחומרים אלו. על מנת לשמור על בריאות העובדים יש לדאוג להם לאספקה של אוויר נקי ממזהמים במשך כל שהותם בשטח המפעל או בין העסק.

נשימה עמוקה ומתחילים

ישן מערכות שונות אשר תפקידן הוא לטהר ולאוורר חללים שונים ברחבי המפעל או בית העסק. אם מדובר באולם יצור, חדרי שירותים או למשל מטבח תעשייתי שמדיף עשן וריחות. המערכות השונות הן יעילות מאוד ויש להתאימן באופן מדויק לייעוד העתידי שלהם. לא כל מערכת מתאימה לכל מטרה ולעיתיים ניתן להסתפק במערכת קטנה יותר שתעשה את העבודה באופן מושלם.

סינון אוויר נעשה על ידי מערכת אשר מורכבת ממסננים שונים באיכויות שונות. לכל מסנן יש מטרה ויש להתייעץ עם איש מקצוע שיחליט איזו מערכת צריך. מסנן יעיל ואיכותי יצליח להפטר מ99% מהמזהמים שבאוויר. נתון זה הוא כבר סיבה טובה להתקין מערכת כזו במפעל או בית העסק שלכם. אזורי תעשייה הם בעלי סיכון גבוהה במיוחד בשל כמות וסוגי המזהמים השונים אשר נמצאים בו.

שמישהו יפתח חלון

מזג האוויר בארץ הוא הפכפך ומשפיע מאוד על הטמפרטורה. בימי הקיץ השמש קופחת ומעלה את החום לדרגות בלתי נסבלות, ובחורף הקור לא מאפשר לעבוד. מערכות אוורור הן כאלו שמסוגלות לשנות את כל כללי המשחק. אולם תעשייתי אשר מצויד במערת אוורור איכותית מספק לעובדיו את הסביבה הנוחה, הבטוחה והבריאה ביותר לעבודה. מאוורר תעשייתי הוא לא המאוורר הביתי שאנחנו מכירים מהבית. מדובר במערכות אשר מסוגלות להחליף כמות אוויר אדירה בזמן קצר ובכך לדאוג שהאוויר תמיד יהיה ראוי לנשימה. מערכת האוורור יכולה להיות מורכבת ממספר מכשירים:

  • מערכות שמטרתן נידוף יהיו מצוידות בקולטי אדים, מערכת סינון, תעלות ומפוחים המאפשרים את תנועת האוויר.
  • מערכות אוורור וסינון יאפשרו החלפת אוויר קיים באוויר טרי ורענן.
  • מערכות לפינוי גזים אשר מתאימה בעיקר למוסכים ולחניונים תת קרקעיים.
  • מערכות לפינוי עשן כוללות מנגנון לשחרור עשן בזמן שריפה ולמניעת נזקי עשן.
  • מערכות מיזוג אוויר יסייעו לשמירה על אקלים נעים ונוח בסביבת העבודה.
אוויר נקי
אוויר נקיצילום: יח"צ

סינון איכותי

כמו שמסננים מים גם אוויר ניתן לסינון. הסינון מתבצע באמצעות שימוש במסננים ייעודיים אשר סופחים אליהם את האדים הרעילים, את השמן ואת הלחות. סינון אוויר הינו בעל יתרונות משמעותיים לעובדים:

  • פחות תחלואה בקרב העובדים. (פחות הפסד ימי עבודה).
  • עובד שנושם בצורה נוחה ומרגיש טוב גם יעבוד טוב יותר.
  • לרב מדובר במתקן חסכוני שעשוי דווקא להוריד עלויות, וזאת למרות שבדרך כלל המאוררים יפעלו 24/7.
  • טמפרטורה מתאימה תשמור גם על המוצרים שנמצאים במפעל.

ישנם מערכות אשר מיועדות רק למקרי חירום כגון התלקחות של שריפה במפעל או בעסק. מערכות אלו מתפקדות באמצעות רכזת אוטומטית שמפעילה אמצעים שונים לפיזור העשן, שאיבתו אל חוץ המתחם ומניעת נזקים שונים כתוצאה מהעשן והחום.

כאשר אתם מחפשים חברה אשר תתקין אצלכם מערכות אוורור ונידוף שונות מומלץ לפנות רק לחברה ותיקה ומנוסה. קוניצין ולדימיר מערכות אוורור תעשיה הינה חברה מקצועית ומנוסה אשר מציעה שירות של תכנון, הקמה והתקנה של מערכות אוורור שונות. מומלץ לפנות ולקבל מידע נוסף בנושא.

הכתבה הופקה ונכתבה בעזרת חברת אוצר מילים המספקת כתיבת מאמרים מקצועיים עבור עסקים, ארגונים וחברות.