ריבלין בבית החולים
ריבלין בבית החוליםצילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, ביקר היום (חמישי) בבית החולים רמב״ם בחיפה את לוחם הימ"מ שנפצע באורח קשה במהלך פעילות כוחות הביטחון אמש בג'נין.

הנשיא שוחח עם מפקד וחברי הצוות של הלוחם הפצוע ופגש את בני משפחתו. כוחות הימ"מ יחד עם כוחות צה''ל והשב"כ תפסו אמש את חולית המחבלים שרצחה את הרב רזיאל שבח הי"ד.

ריבלין אמר בבית החולים כי ''יצא לנו להכיר בחור מופלא ונפלא שנמצא עכשיו על שולחן הניתוחים, כאשר באמת בסכנת חיים מידית, חבריו בשטח והרופאים הביאו אותו למצב שבו על אף פגיעתו הקשה הוא יציב, ובעזרת ה' מיד לאחר הניתוח הוא יתאושש. מצאנו משפחה נפלאה, משפחה שקשה לתאר.

"שוחחתי עם רעייתו שסיפרה שאמור היה לצאת לחופשה הלילה, וכמובן שהעובדה שהוא יוצא לחופשה ביום למחרת אפילו לא גרמה לו להעלות בדעתו שהוא יכול לשחרר עצמו מפעולה של היחידה, כי הוא לוחם ביחידה, והיחידה היא חלק ממנו עצמו", הוסיף הנשיא.

"באנו להודות למשטרה, למשמר הגבול, לכל אותן היחידות שמתאמנות ומכשירות את לוחמינו. אנו נמשיך ונאמר לכל מי שמבקש לשלוח בנו יד- אנחנו נשיג אתכם בכל מקום. הדברים אינם דברים בעלמא, ידע כל מי שרוצה להרים יד על אזרח ישראלי רק כי הוא ישראלי, אנחנו נמצא אותו. תודתנו נתונה גם לבתי החולים שלנו שערוכים לקבל את פצועינו, באהבה ובמסירות", אמר ריבלין.

הצוות הרפואי סיפר לנשיא כי הטיפול שקיבל הפצוע בשטח היה מרשים וכי בזכות פינוי מהיר וטיפול ראשוני טוב הוא נמצא בחדר ניתוח ומצבו יציב לחלוטין.

בני המשפחה הודו לצוות הרפואי ולצוות החברים של הפצוע מהיחידה על ליווי עוטף ומסור ועל המידע הזורם באופן מקצועי ומרגיע.

את הנשיא ליוו בביקור סגן מנהל בית החולים ד"ר אבי ויסמן, מפקד מג"ב ניצב קובי שבתאי וסמפכ"ל משטרת ישראל ניצב זוהר דביר.