הובלה
הובלהshutterstock

עם הורדת מחירי הדירות בחלק מהמקומות בישראל ועם הפרויקטים הרבים הנבנים בכל חלקי הארץ אפשר בהחלט לומר שזה זמן מצוין לעבור לדירה חדשה. זוגות צעירים רבים שעד לפני מספר שנים לא יכלו אפילו לחלום על מגורים ראויים בדירה ראויה משלהם יכולים פתאום לבחור היכן הם רוצים להתחיל את חייהם ומבלי להתפשר על התנאים שתמיד חלמו עליהם. כמובן שלא כל מעבר חייב להיות לדירה חדשה מהקבלן ובהחלט ניתן לומר שישנה גם מגמה של מעבר לבתים או דירות קיימות גם בגלל הרצון להימנע מהבירוקרטיה הכרוכה ברכישת דירה חדשה וגם כי הדירות והבתים בני החמש או אפילו שמונה שנים פשוט נראים כמו חדשים.

מעבר הדירה הוא כמובן אירוע מרגש ומשמח מאוד, יש שיגידו שמדובר ברגע המרגש ביותר בחיים שכן בניגוד לרגעים אחרים בחיים הוא הפך להיות כל כך לא מובן מאליו וזה מה שמעצים עוד יותר את תחושת השמחה והאושר. עם זאת, למעבר דירה נוספות גם לא מעט מטלות ורשימת פעולות שחייבים לבצע על הצד הטוב ביותר אחרת המעבר עלול להיות שלא כפי שציפינו וחלמנו. אחת הפעולות או המשימות החשובות ביותר היא כמובן העברת תכולת הדירה ולמרות שנראה כי מדובר במשימה פשוטה למדי, אם לא מבצעים אותה לפי הנחיות ודגשים מסוימים אפשר להפוך אותה לסיוט גדול מאוד.

כמה יעלה לנו התענוג של מעבר הדירה?
ישראלים אוהבים הרבה מאוד דברים אבל הדבר שהם הכי אוהבים זה לא להרגיש פריירים ולשאלה כמה תעלה לנו חברת הובלות מקצועית כולנו רוצים תשובה ברורה ומדויקת. המחירים נעים בין 300 שקלים ועד כ-3,500 ₪ כאשר המחיר תלוי כמובן בגודל הדירה, בכמות הציוד ובפרמטרים נוספים כמו מעלית, המרחק בין הדירות וכו'. העברת דירה 3 חדרים תעלה לכם כ-1,200 שקלים, העברת דירה 4 חדרים כבר תגיע לכמעט 1,800 שקלים ודירת 5 חדרים כ-3,000 שקלים. שוב אנו מדגישים כי כל העברה היא בפני עצמה ולכל העברה יש את המשתנים שלה ולכן המחירים יעלו ויירדו בהתאם לדירה עצמה, מחירון הובלות דירה המוצג כאן יכול לנוע למעלה ולמטה אך בגדול אלו המחירים שאתם אמורים לשלם. טרם הזמנת המובילים בדקו גם רשימת יישובים להובלה בפריסה ארצית ותראו האם אתם בכלל יכולים להשתמש בחברה המוצעת לכם.

מתי מומלץ לעבור דירה? בחורף או בקיץ?
השאלה האם עדיף לעבור בקיץ או בחורף לא תמיד תלויה בנו ובמקרים לא מעטים המציאות היא זו שמכתיבה לנו האם נעבור דירה כאשר הגשם הוא חלק מתהליך מעבר הדירה או שדווקא השמש הרותחת של אוגוסט תהיה איתנו שם לאורך כל הדרך. הן במעבר בחורף והן במעבר בקיץ חשוב מאוד לתכנן את יום המעבר או ימי המעבר לפרטי פרטים וכך תוכלו לעשות זאת בצורה נעימה ואפילו מהנה ולא משנה באיזו עונה מדובר.

ראשית, חשוב מאוד לבחור את חברת ההובלות המקצועית והאמינה ביותר ואתם כבר בדרך הנכונה להצלחה. שירות מעבר דירה עם אתר המובילים בישראל זו הדרך שלכם להבטיח לעצמכם שבחרתם חברת הובלות נכונה שתתאים לכם ותבצע את העבודה שאתם צריכים על הצד הטוב ביותר. בשלב השני, אתם צריכים לתכנן את יום המעבר וזה אומר למעשה לבחור את השעות הנכונות מבחינת מזג האוויר או הפקקים והתנועה, להודיע מראש בעבודה שאתם בחופש, למצוא סידור לילדים וכמובן להיות ארוזים ומסודרים כבר יום לפני שהמובילים מגיעים. השלב השלישי והאחרון הוא למעשה יום המעבר עצמו ועל מנת לצלוח אותו עליכם להיות רגועים ונינוחים עד כמה שאפשר, במידה ותהיו לחוצים או עצבניים יום המעבר ייראה לכם הרבה יותר איטי מה שהוא באמת.

עוברים דירה? כנסו לאתר המובילים בישראל

מוזמנים לבקר אותנו בעמוד הפייסבוק של המובילים בישראל