טביב. החלטה שלו?
טביב. החלטה שלו?צילום: יונתן סינדל, פלאש 90

"פרידות ועזיבות הן לא דבר נעים בחיים, אך הן קורות", כך בחרו להגיב הערב (מוצאי שבת) בבית"ר ירושלים על העזיבה של יוסי בניון את הקבוצה.

כזכור, בניון עזב את המועדון הירושלמי לאחר שמיעט לקבל דקות משחק, כשאת ההחלטה על כך קיבל כבר ביום חמישי האחרון כשלמרות סגל קצר והיעדרות של שחקני קישור רבים, לא נכלל בהרכב הפותח ואף לא שותף כלל במשחק הגביע מול הפועל מרמורק מהליגה הלאומית.

שעות לאחר שנפרד מהשחקנים, האוהדים והצוות המקצועי, סוף סוף הגיבו בבית"ר לעזיבה של הקשר הוותיק בן ה-37. "המועדון כיבד את החלטתו של יוסי בניון לעזוב בסופו של דבר, לא תמיד הדברים מסתדרים ואנו מאחלים ליוסי הצלחה רבה בהמשך דרכו בכל מקום אשר יבחר", אמרו במועדון הירושלמי.

במועדון אף טרחו לציין כי הביקורות כנגדם על הפרידה מבניון שלא הייתה על רקע מקצועי, חרגה מפרופורציות. "אנו מבקשים מכולם להיות פרופורציונליים. אם יש מה לתקן, הדברים ייעשו לאחר בירור ומחשבה עמוקה במסגרת המועדון".

"חשוב לזכור כי מעל הכל, הקבוצה מתפקדת באופן יוצא מן הכלל מבחינה מקצועית מתחילת העונה, נמצאת כפסע מפסגת הליגה וברבע גמר גביע המדינה, תוך הצגת כדורגל המאפיין את בית״ר לאורך השנים ובסופו של יום אלו המטרות אשר הוצבו ועד כה גם הושגו בעמל רב ובדרך משותפת לקבוצה ולאוהבים אותה".

תגובת המועדון עוררה את חמת זעמם של האוהדים הרבים, כשבתוך דקות ספורות מרגע שפורסמה ההודעה בדף הפייסבוק הרשמי של המועדון, נרשמו תגובות זעם רבות. בבית"ר אמרו עוד כי הם צריכים את הקהל, שכן "אנחנו מאמינים כי יחד נמשיך באותה הרוח ובאותה הדרך להציג ולהשיג את המקום אליו המועדון נכסף".