נתניהו: רוצים להחליף אותי? תתמודדו איתי בקלפי

שבח שטרן, יו"ר המטה הלאומי בליכוד, מגיב בערוץ 7 להקלטות של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין ולהקלטת רעיית ראש הממשלה שפורסמו אתמול בכלי התקשורת.

''מותר לאדם כמו יולי אדלשטיין להתבטא בפורום סגור ולומר את מה שבליבו וזה חמור שמקליטים ומפרסמים", אומר שטרן.

הוא מתייחס לדברי יו"ר הכנסת ולפיהם היה רוצה להחליף חצי מרשימת הליכוד. ''גם אני חושב שיש חברי כנסת בליכוד שהיה עדיף שהיו בוחרים אחרים על פניהם, בשביל זה אנחנו בוחרים את הרשימה.

''יולי דיבר על חצי רשימה בהפרזה, אני מניח שזה לא חצי אלא מספר אנשים שלדעתו לא ראויים להיות חברי כנסת וגם אני חושב ככה על חלק מסוים, כמו על חברי כנסת ממפלגות אחרות. בסך הכל זו רשימה שמייצגת את עמך ישראל, את העדות השונות ובני המעמדות השונים, זה מה שיפה בליכוד".

לדברי שטרן, פרסום ההקלטה של שרה נתניהו הוא מעשה בזוי שאסור אפילו להאזין לו, "זה שמקליטים דברים בפגישה סגורה ומפרסמים זו תופעה בזויה. אני לא האזנתי להקלטות, אני חושב שגם האזנה להן היא בזויה ומהווה לשון הרע.

''לאור הדברים ששמעתי על הקלטת אני חייב לומר שאין כמעט בן אדם שאין לו התפרצות כעס בנסיבות כאלה ואחרות, אם זה במשפחה, בעבודה או בכל מקום אחר, ונתאר לעצמנו מה היה קורה אם היו מקליטים אותנו בנסיבות כאלה, כמה זה היה בזוי מתסכל".

שטרן סבור שראש הממשלה ראוי לכל שבח, "יש לי לעיתים ביקורת על ראש הממשלה בעניינים מדיניים אבל אני רוצה לומר שלאור זה שמנסים להציג את אשת ראש הממשלה בהתנהגות בעייתית וקשה אז דווקא ההתנהלות של ראש הממשלה ראויה לציון ולהערצה. הוא שומר על כבוד אשתו במצב בלתי נסבל וזה ראוי לכל שבח".