גריל גז
גריל גזיח"צ

אם אתם אוהבים את הבשר שלכם צלוי במידה הנכונה, גריל גז הוא המוצר שאתם חייבים לרכוש. אך מאחר שמבחר גרילי הגז כוללים לא מעט סוגים, חשוב שתבחרו את גריל הגז בהתאם לצרכים האישיים שלכם. בחירה נכונה של גריל המתאימה לצרכים והרצונות שלכם, תיתן לכם בסופו של דבר תוצאות טובות יותר,בשר איכותי, טעים וצלוי במידה הנכונה. עם חברת וובר תוכלו למצוא מגוון רחב של גרילי גז בסגנונות שונים אשר מותאמים לצרכים האישיים שלכם. עם מבחר גדול של גרילים איכותיים, אין ספק שתצאו מרוצים.

מה חשוב בבחירת גריל גז?

על מנת לבחור גריל גז נכון עבורכם בין אם זה למרפסת או לגינת ביתכם, חשוב שתשימו לב לפרמטרים הבאים:

גודל הגריל גז

גודל גריל הגז חשוב מאוד בעת רכישת גריל גז. אם מדובר על זוג או אדם בודד רצוי לבחור גריל גז קטן אשר יתאים לצרכים האישיים שלכם ויתאים ל 5-6 אורחים. אך אם מדבר על משפחה עם מספר נפשות גדול יותר, וכן על אירוח של חברים או משפחה בכמות גדולה יותר, תצטרכו גריל גז גדול יותר שיספיק ל 12-20 איש.על הגריל ניתן כמובן לצלות חוץ מבשר גם דגים וירקות.

מרפסת או חצר

לאחר שהגדרתם כמה אנשים אתם רוצים להאכיל בעזרת המכשיר, חשוב מאוד לבדוק אם הגריל נועד לעמוד במרפסת או בחצר. ישנם היום מגוון גרילי גז אשר הותאמו התאמה מלאה למרספות. זאת אומרת, שהגריל מוציא פחות עשן - כדי לא להפריע לכל השכנים שגרים מסביב, צורך פחות אנרגיה - כדי שגם מי שמתחבר למיכל גז, לא יצטרך לרוץ להחליף מיכל גז כל שני וחמישי, והכי חשוב, גרילי המרפסות של וובר הרבה יותר קלים לניקוי ביחס לכל גריל אחר. לגרילי הגז של וובר יש מערכת איסוף שומנים לעודית אפשר אוספת את כל השומן אל תבנית אלומיניום חד- פעמית שאחרי מספר שימושים - פשוט מחליפים.

במידה ואתם מחפשים גריל לחצר, אתם יכולים כבר לקחת גריל גדול יותר ואינכם צריכים לדאוג מכמות העשן ולחשוש שכל השכנים מסביב ירצו לבוא לאכול איתכם כל פעם שאתם עושים על האש.

הפעלה ושימוש בגריל גז

חשוב שלגריל גז שלכם תהיה הפעלה נוחה ופשוטה, חשוב שמבערי הגריל יעבדו בצורה אחידה ויעילה, שיחסכו באנרגיה ויחממו בצורה שווה את כל שטח הצלייה. מד - חום במכסה הגריל, זה משהו חובה אשר מאפשר לנו לדעת מה רמת החום בגריל. גריל גז אשר ההצתה שלו אלקטרונית ומובנית והפעלתו אינה מצריכה חיבור חשמל כמובן עדיפה.

תחזוקת גריל הגז

הגריל נועד לשרת אותכם. לא אתם את הגריל. כל הרעיון של גריל גז זה להינות מהחיים, להזמין חברים ולאכול בשר טעים. ולכן- תחזוקת הגריל חייבת להיות נוחה ויעילה. מערכת איסוף השומנים צריכה להיות הידידותית ביותר למשתמש, הדורשת כמה שפחות עבודה וכמה שיותר כיף. אז אם ברצונכם לרכוש גריל – כנסו לאתר bbq.co.il ובחרו את הגריל שמתאים לכם!

גריל גז הבחירה הנכונה

גריל גז הוא לא סתם עוד גריל. בשונה ממנגל, עם הגריל גז אין צורך נפנוף על מנת שהבשר שלכם יתחמם. כל מה שאתם צריכים זה לשים את הבשרים והירקות שלכם על הגריל גז ולחכות עד שיצלו.גריל גז עם מכסה סגור מאפשר לאדים, לעשון וחום לעלות ולרדת בצורה טובה על הבשר,מה שגורם לבשר שעל הגריל להתחמם בצורה מהירה יותר ולקבל טעם עסיסי וטעים הרבה יותר. כמו כן, בגרילי הגז של וובר פיזור החום של המבערים ומפזרי הלהבה הוא אחיד וכך הוא שומר על צלייה אחידה. מעבר לכך, גרילי הגז של וובר עשוים מחומרי גלם חזקים ואיכותיים כמו ברזל יצוק, יציקת אלומיניום ונירוסטה. חברת וובר תדאג לך לגריל גז איכותי, חזק שיישאר איתך לאורך שנים רבות וטובות.

המאמר מוגש בשיתוף עשהאל דרייר.