"יולי אדלשטיין, אתה לא תסתום לי את הפה"חזקי ברוך

ח"כ אורן חזן מגיב בראיון לערוץ 7 להחלטת ועדת האתיקה של הכנסת להרחיקו מהמליאה לחצי שנה ומפנה את חיצי הביקורת אל יו"ר הכנסת, שלטענתו רודף אותו באופן אישי.

"יו"ר הכנסת אדלשטיין בחר בטרור, והחליט להעלים מהכנסת את הלוחם היחיד שנלחם במחבלים שבתוך הכנסת - אותי. מי שעומד איתן נגד זחאלקה, זועבי, טיבי וחבריהם. בגין המאבק שלי בהם נענשתי. הוא פשוט נתן פרס למחבלים. אבל לא אלדשטיין וחבורת הפיונים שלו מוועדת האתיקה ירתיעו אותי או יסתמו לי את הפה. אני אמשיך להילחם למען ארץ ישראל, עם ישראל ותורת ישראל", אמר חזן.

הוא מוסיף כי מדובר בעונש הרבה יותר רחב מהרמה האישית שלו. "העונש הזה שניתן, קיצוני שככל שיהיה ואני תוהה לאן נעלמו בעת זאת כל אבירי חופש הביטוי, הוא לא רק עונש כלפי. הוא עונש נגד תנועת הליכוד, תנגד נאמני ארץ ישראל, נגד החיילים והחיילים המתיישבים והמתיישבות, אלה שאני משמש להם לפה. הוא עונש נגד הציבור והדמוקרטיה".

חזן פונה גם במסר ליו"ר הכנסת. "יולי אדלשטיין, אתה לא תסתום לי את הפה. אני אמשיך להגיד את מה שיש לי אבל הציבור ישפוט אותך בתור יו"ר הכנסת הכי שפל, הכי ציני והכי מביש שהיה כאן מאז קום המדינה".

יש לך תוכניות לחצי השנה הקרובה בה לא תוכל להשתתף בדיוני המליאה מלבד הצבעות?

"כשם שעבדתי מאוד קשה עד היום, אני אמשיך לעבוד. צריך לזכור, אדלשטיין אולי הרחיק אותי מהמליאה, שם הוא נותן יד חופשית לרשימה החמאסית המשותפת לתקוף את המדינה. אבל מחוץ למליאה, ברחבי המשכן, אני שולט בעניינים ואני אמשיך לסתום להם את הפה אל מול מצלמות העולם".

"מעבר לזה אני יוצא אל השטח, אפגש עם האנשים ואקיים מסע ברחבי הארץ. אני אמשיך להגיע לכאן, להצביע ולהשפיע למען למען אלה שבחרו אותי ושעבורם אני משמש הקול השפוי בכנסת ישראל".

אתה מתכוון לערער על ההחלטה?

"כרגע אני מתרכז בלהחזיר את אדלשטיין לדרך הישר. האיש שקיבל את הזכות והמנדט להיות יו"ר הכנסת מתוך תנועת הליכוד, איבד את זה לגמרי. רק בימים האחרונים התפרסמה קלטת שבה הוא אומר על ראש הממשלה נתניהו אמירות שמתאימות לעולם תחתון. אגב, כל הויכוח הזה והעונש הזה, הוא תולדה של הבקשה שלי מאדלשטיין להתנצל. אז אדלשטיין, תתנצל בפני ראש הממשלה, ואל תתנקם בנאמנים לדרך".

אילו תגובות אתה מקבל מאז ההודעה על העונש?

"אם ברגעים הראשונים, גם היום וגם אתמול היתה תחושה של משבר, אז מעבר לאשתי רינת ולמשפחה שמחזקים אותי, אני פותח את הטלפון ורואה שטף של הודעות תמיכה. הימין מתעורר, ואם המחיר הוא להעניש אותי כדי שהימין יתעורר זה היה שווה. אני אומר תודה לכולם על האהבה והתמיכה וכולם יודעים שעם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה".