לקראת מרתון ירושלים המתקרב החליטו בני המשפחות השכולות להתאחד ולרוץ יחד עם תומכיהם.

בסרטון חדש הם מזמינים את הציבור להצטרף לקבוצה שלהם ובכך להראות הזדהות איתם ולתמוך בהם.

אורית מרק, בתו של הרב מיכאל מרק הי"ד מעתניאל, פונה בסרטון המרגש: "אנחנו רוצים אתכם, אנשים יקרים. אתם הכוח שלנו מול הטרור הזה. האהבה שלכם והתמיכה נותנים לנו את הכוח להמשיך ולהתמודד עם הכאב והאובדן היום-יומיים".

הקבוצה מאורגנת על ידי עמותת 'משפחה אחת', המלווה ומסייעת לאלפי משפחות שכולות ונפגעות טרור.

בין משתתפי הסרטון: עדן דדון שנפצעה קשה מאוד בפיגוע שאירע באוטובוס קו 12 של אגד בסמוך לצומת פת בירושלים באפריל 2016. עדן הייתה הפצועה הקשה ביותר של הפיגוע - בו נפצעו שמונה ישראלים נוספים - היא עדיין מתמודדת עם הפציעה ולא יכולה לרוץ אבל תגיע לתמוך בחבריה.

דביר ליטמן איבד בפיגוע הרצחני בכביש 60 את אביו יעקב ואחיו נתנאל הי''ד. השניים ישבו לידו בספסל הקדמי של הרכב ונהרגו במקום מאש המחבל. דביר בעצמו נפצע באותו פיגוע ולמרות זאת מבטיח: "אהיה שם בשביל לרוץ".

דוד ביליה - תושב ביתר עילית, נפצע קשה מאוד מבקת"ב כשהוא בדרך הביתה. אחרי שהצליח לברוח מרכבו הוכה על ידי המחבלים. מאיה רחימי נדקרה בגבה ע"י המחבל בקו האוטובוס 78 בשכונת ארמון הנציב בירושלים בגל הטרור האחרון.

מי שביים וצילם את הסרטון המרגש הוא מאיר פבלובסקי שעלה לארץ מאוקראינה. ב-2015 נפצע מאיר בכתף ובבטן בפיגוע הדקירה שאירע בקרית ארבע. הוא פונה לבית החולים כשהוא פצוע אנוש ונותח מספר פעמים. שבועיים לאחר הפיגוע חזר לזירת הדקירה - ושם הציע נישואין לזוגתו. השניים התחתנו כחצי שנה לאחר מכן. כיום מאיר לומד צילום ומתנדב בעמותת "משפחה אחת" כצלם העמותה.

בשנה שעברה קבוצה של "משפחה אחת" במרתון ירושלים מנתה כ-300 רצים בהם בני משפחות שכולות ונפגעי טרור.