שחקני בית"ר חוגגים אחרי הניצחון
שחקני בית"ר חוגגים אחרי הניצחוןצילום: Roy Alima/Flash90

גבירותיי ורבותיי, מהפך. מול יציע מזרחי ריק מאוהדים, ללא שחקני החיזוק החדשים ולמרות כל הרעשים התקשורתיים-מקצועיים ומחאת האוהדים, בית"ר ירושלים העפילה הערב (מוצאי שבת) אל המקום השני בטבלת ליגת העל שבכדורגל.

הירושלמים פתחו בסערה את המשחק כשכבר בדקה התשיעית הוכשל איתי שכטר ברחבת חיפה על ידי שוערה עומרי גזלר, אך שכטר ששב לבעוט את הפנדלים של בית"ר החמיץ והעלה את מאזן ההחמצות שלו לארבעה עד כה העונה.

בית"ר שילמה על ההחמצה ביוקר כשבדקה ה-35 הרחקה רעה של בוריס קליימן הגיעה לרגליו של אופיר מזרחי שפתח לראשונה בהרכב חיפה מזה זמן רב, ובבעיטה קלה הצליח לכניע את הקבוצה מהבירה בניגוד להלך הרוח במשחק שהיה בשליטת בית"ר.

בפעם המי יודע כמה, שחקני בית"ר הראו שאסור להספיד אותם ולהמר נגדם כשדווקא שכטר המושמץ, סיפק מסירה גאונית לחלוץ הטוב ביותר בליגה בתקופה האחרונה, אנתוני וארן הצרפתי-יהודי שמקרוב דחק פנימה והשווה בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה.

במחצית השניה המשיכה בית"ר לשלוט בכדור ובקצב המשחק ובדקה ה-52 שחקן מושמץ נוסף של בית"ר עשה את המהפך.

פריצה מסחררת של הסלובקי על 70 מטרים הסתיימה בשער גדול שלו, כשזה בדרך חלף על פני שלושה שחקנים ירוקים. כעבור רבע שעה שכטר הקפטן הירושלמי התכבד בשער השלישי והאחרון במשחק הערב לאחר עוד טעות בהגנת חיפה.

בסיום, חיפה שנקלעה לפיגור העונה 12 פעמים ולא הצליחה לחזור מזה, מקבלת שיעור מבית"ר איך עושים את זה נכון.

בית"ר עולה זמנית למקום השני בטבלת ליגת העל שבכדורגל, עד למשחק העונה מחר בין הפועל באר שבע למכבי ת"א, כשהיא מאריכה את רצף המשחקים בהם היא כובשת לפחות שער אחד עם 27 משחקים רצופים. הקבוצה היחידה בליגת העל העונה שכובשת בכל מחזור ונמצאת כבר עם שיא שערים של 49 שערי ליגה ב-21 מחזורים. למעלה בצדק.

יתר תוצאות משחקי המחזור ה-21 בליגת העל שבכדורגל שהתקיימו היום:

הפועל חיפה - בני סכנין 0:1

הפועל רעננה - הפועל עכו 1:0

הפועל קריית שמונה - מכבי נתניה 2:1.