הרגעים היפים
הרגעים היפיםצילום: אורית פרידמן

הם מאפשרים לשבת בנחת, יחד עם כל המשפחה בצוותא או לחוד באינטימיות, ולדפדף באלבום המוחשי או בזה הווירטואלי ולהיסחף אחר הזיכרונות שמתעוררים לחיים. כל רגע מרכזי ומהותי מחייכם יונצח ויתועד לנצח, משום שגם אם התחושות נצרבות בנו, המראות עשויים להישכח.

רגע לפני הלידה

אין ספק שהריון הוא רגע משמעותי בחייהם של כל זוג נרגש, ובייחוד כאשר מדובר בהריון ראשון. לפתע, כל גופך שבין כה וכה לקח זמן להתרגל אליו, מתחיל להשתנות. צורתו מתקמרת ומתחילה להיות יותר ויותר מותאמת למשימת הבאת הפעוט לעולם. והרגעים הקסומים הללו, המלאים באושר, דמעות, בחילות, הורמונים, כעסים, חשקים מתפרצים, הם רגעים שרצוי לתעד.

צילומי הריון בטבע יאפשרו לך או לכם לתעד את הרגע המיוחד הזה, רגע לפני השינוי הדרמטי בחיים, כשהעובר עדיין לא הגיח לעולם ונהנה מתנאי המשמר הרכים והנעימים שברחם. תוכלי לבחור כל מיקום טבעי שיגרום לך להרגיש נינוחה ולהיחשף אל מול המצלמה. תוכלי להצטלם לבד או יחד עם אישך ולתעד את עצמכם אוהבים, נרגשים, צוחקים, משתעשעים, שניכם לבד, רגע לפני שהעולל החמוד יצטרף לעולם ויהפוך אתכם לשלישייה.

צילומים באווירת המצוות

אין ספק שאירוע בר או בת המצווה נכנס לרשימת האירועים החשובים והמרגשים ביותר, הן עבור חתן או כלת האירוע והן עבור הוריהם הנרגשים. נכון, זה מרגיש כאילו רק לפני רגע הם הגיחו לעולם, אך למעשה הנה חלפו להם 12 או 13 שנים וכעת אתם ממתינים ללוות אותם ברגע המרגש שבו יעזבו את הילדות ויחלו את תחילת גיל הבגרות ויקבלו עליהם את עול המצוות הנלווה.

בוק בר מצווה יאפשר לכם תיעוד מרגש ויפהפה של הנסיך שלכם. התמונות יוכלו להיות מתועדות במגרש הכדורגל, בבית הספר, בטבע או בכל מקום שבו הוא יחפוץ להצטלם ויגרום לו להרגיש בנוח. צילום הבוק יאפשר לו לקבל את השינויים הנלווים לגיל ההתבגרות, להתחבר למצלמה ולפתח יותר ביטחון. התצלומים יוכלו להיות מוקרנים בטקס בר המצווה כדי שכל המוזמנים יוכלו ליהנות מהתמונות בדיוק כמוכם.

צילומים לכלת המצוות

בוק בת מצווה יאפשר לכם לתעד את הרגעים החגיגיים בחייה של הנסיכה שלכם. זו שרק אתמול הייתה כה קטנה ושברירית, וכעת היא נערה צעירה שעומדת ומדגמנת למצלמה. התצלומים הנהדרים יאפשרו לה לרגיש בנוח מול המצלמה, לקבל את עצמה ולפתח יותר ביטחון עצמי. התמונות יספקו מזכרת נהדרת מהגיל החגיגי.

מצטלמת בטבע

בוק בת מצווה בטבע יאפשר לכם ליהנות מתצלומים נהדרים וטבעיים. הרי מה יותר משחרר ומרגיע מתצלומים לרקע יופיו של הטבע? בין אם מדובר ביער מסתורי, שדה חמניות, חוף הים, או בגינה הביתית שלכם, תמונות בטבע יאפשרו לכם ליהנות ממגוון תמונות יפהפיות, יצירתיות ונהדרות.

צילום בוק

מחפשים לרענן את המיתוג העסקי שלכם? התייאשתם מלנסות לצלם תמונת פרופיל שתציג את הצדדים היותר טובים שלכם? מעוניינים לצלם בוק משפחתי שיספק לכם אלבום נהדר, מקצועי ומלוטש כראוי, שיחליף את האלבום האחרון שלכם? צילום בוק הינו מתבקש למגוון רחב של מטרות ומאפשר לכל אחד הזקוק לבוק ליהנות מצילומים נהדרים ומחמיאים שגם אנשים שאינם ניחנו בפוטוגניות מתפרצת, ייהנו מהתצלומים.

אורית פרידמן – מתעדת את הרגעים היפים

אורית פרידמן הינה צלמת מקצועית שמונעת מתוך תשוקתה העזה להנציח את הרגעים היפים ביותר של לקוחותיה. רגעי השמחה, התמימות, היופי, האושר וההתרגשות, יתועדו בהצלחה ויספקו לכם מזכרת מרגשת. אורית מזמינה אתכם לסטודיו החמים והאינטימי שלה בהוד השרון לפגישת הכרות רגע לפני שהמסע המשותף שלכם ייצא לדרך.

כתבה זו פורסמה בשיתוף פעולה עם מקומונט – פרסום כתבות באתרים