נתניהו
נתניהוצילום: אלכס קולומויסקי

ראש הממשלה בנימין נתניהו, מגיב הבוקר (שלישי) לחיסול המחבל שרצח את הרב רזיאל שבח הי"ד.

"אני מברך את כוחות הביטחון על הפעולה הנחושה והמורכבת שביצעו הלילה לתפיסת המחבל שבסופה חוסל. לפני כמה ימים אמרתי לאלמנתו של הרב רזיאל שבח ז"ל שנגיע אל המרצחים והלילה המשימה הושלמה", אמר נתניהו.

הוא הבטיח כי "כוחות הביטחון יגיעו אל כל מי שינסה לפגוע באזרחי ישראל ונמצה עמם את הדין. כך גם יהיה עם המרצחים של הרב איתמר בן-גל".

שר הביטחון, אביגדור ליברמן אמר כי "החשבון נסגר".

"אני מברך את צה"ל, השב"כ והימ"מ על פעולה מוצלחת. היה ברור שזה רק עניין של זמן, עד שנפגע בראש החוליה שרצחה את הרב רזיאל שבח ז"ל. אני מקווה ומאמין שבקרוב נשים את היד גם על רוצחו של הרב איתמר בן גל הי"ד", דברי ליברמן.

נשיא המדינה ראובן ריבלין הגיב גם הוא לחיסולו של המחבל שעמד בראש החולייה שרצחה את הרב רזיאל שבח הי"ד.

"הערכתנו והצדעתנו לכוחות הביטחון כולם - צה"ל, השב"כ והימ"מ, שבמבצע מורכב ובתעוזה ראויה נלחמו גם הבוקר על ביטחוננו. אין לי ספק שגם רוצח איתמר בן גל ז"ל ומסייעיו ירדפו עד נשיגם. מדינת ישראל לעולם לא תיכנע לטרור ותגיע עד אחרון המסייעים לו, למען בטחון אזרחינו", אמר הנשיא.

השר לביטחון פנים גלעד ארדן אמר בתגובתו לחיסול, "אני מצדיע בשם כל אזרחי ישראל ללוחמי הימ"מ של משטרת ישראל שחיסלו את המחבל הארור. המסר שלנו ברור, נגיע למרצחים בכל מקום שבו הם יסתתרו ונבוא חשבון גם עם המחבל שרצח את איתמר בן גל".