גינת ההפתעות
גינת ההפתעותצילום: יח"צ

התפיסה האקולוגית הרווחת עוסקת בנושאי שמירה סביבתית, ניצול מינימלי, מושכל ונכון של אנרגיה ומשאבים ובשימוש בחומרים אורגניים. ולכן, דווקא במציאות שבה לא ניתן לברוח משיחות הנוגעות בהתחממות הגלובלית, זיהומים, שימוש רב במשאבים, תזונה הרסנית ומלאה בכימיקלים, גינה אקולוגית מאפשרת לכם לעשות את חלקכם בהקפדה על איכות הסביבה. כך לא תצטרכו להתגעגע יותר לטבע, משום שהוא יהיה עמכם בסביבת הבית.

גינה לי, גינה לי אקולוגית וחביבה

גינה אקולוגית מספקת מערכת אקולוגית מאוזנת ומותאמת לסביבת המחייה. היא שמה דגש על חיסכון במשאבים, התאמה לתנאי השטח ולצורכיהם של בני הבית. למעשה, גינה כזו קל להקים בכל מקום ומשטח. היתרונות הם רבים –

  • חוסכים ונהנים – ראשית, מילת המפתח היא חיסכון. וזה מתחיל כבר בעבודות קרקע בשימוש מינימלי בחומרים לא טבעיים וממשיך לצמחייה חסכונית שאינה דורשת השקיה מרובה ומתאימה לתנאי האקלים. בגינה יבוצעו חיפויים בחומרים אורגניים כדי לשמור על לחות הקרקע ולספק לה את כל התנאים הנכונים לפריחה ולשגשוג.
  • חיסכון עתידי ושימושי – למעשה, תחסכו לכם את הנסיעות המרובות לחנויות משום שבגינה תוכלו ליהנות מהירקות, מהפירות ומהתבלינים האהובים עליכם בתנאי טריות וטעם עשירים ובריאים. הזדמנות נהדרת לצמצם את הצריכה ההמונית והיקרה בחוץ.
  • מסייעים להצלת החי – משברים רבים פוקדים את עולם הצומח והחי וחיות רבות נמצאות בהכחדה. הגינה מספקת מרחב בטוח ומוגן ליצורים החיים ומאפשרת לכם ליצור מקום החבא ומסתור לצבים, קיפודים וחרקים הודות לצמחייה העשירה המספקת בית גידול אקולוגי.

משוך בגזר!

גינת ירק תופסת תאוצה בעקבות המודעות הרבה יותר לבריאות ולהקפדה על צריכה אורגנית. גינה כזו בחצר הבית מספקת מגוון ירקות נקיים, טריים וחפים מריסוס כימי. נשמח לחדש לכם כי בעקבות השכלולים הטכנולוגיים גינות ירק ניתן לפתח בכל מקום. כן, גם בגג ובמרפסת. פיתוח גינה ביתית יאפשר לנו למרוד בתעשיות המזון שמכתיבות לנו מה עלינו לאכול וכיצד האוכל צריך להיראות ולעלות.

הקמת גינת ירק אינה עניין מסובך וכל שהיא דורשת הוא ניסיון, ידע ומקצועיות. לאחר מכן, את הגינה תוכלו לתחזק בכוחות עצמכם בהנאה מרובה. לגינון ישנם היבטים טיפוליים נהדרים רבים והוא מומלץ מאוד כתחביב או זמן איכות ביתי משותף או אינדיבידואלי. ההתעסקות והטיפול בצומח מאפשרת ליצור תחושות מסוגלות וקרבה, הודות לכך שהצומח אינו מאיים על הילד או על המבוגר. העבודה האקטיבית מאפשרת לשבור את השגרה, ליהנות מיופי טבעי, מחום השמש הנעים וכן הלאה.

מילון החקלאות

והיום, חברים יקרים, נלמד על המילה פרמקלצ'ר. גישה חקלאית זו דוגלת בהגנת כדור הארץ והגנה על זכויותיהם של בעלי החיים למשאבי הטבע. ולכן עקרונותיה של שיטת הפרמקלצ'ר הם שמירה על האדמה, שיקום מערכות אקולוגיות פגועות ודאגה לבני האדם ולבעלי החיים לזכותם ליהנות ממשאבים טבעיים – מים זכים, מזון נקי וללא רעלים, אוויר נקי וכן הלאה.

גינה מזינה – להזין את הגוף והנשמה

גינה מזינה הינה חברה לתכנון, הקמה ולתחזוקת גינה אורגנית, אקולוגית ויפהפייה. החברה יוסדה ומנוהלת ע"י אלכס צ'מודנוב ובני ליפשיץ, שאוחזים בניסיון עשיר מזה כעשור בתחומי האקולוגיה, הסביבה והקולינריה. גינה מזינה מזדהה עם שיטת פרמקלצ'ר ודוגלת בתכנון סביבתי מושכל וניצול חסכוני ולא פוגענישל משאבים. ולכן, כלל הפיתוחים יעבדו בשילוב הטבע ומשאביו על מנת להביא לתועלת. ולכן, הצמחים שיושתלו זה לצד זה יהיו בעלי תכונות משלימות.

החברה דוגלת לספק את השירות ברמת האיכות הגבוהה ביותר, תוך שימת לב לתוצאה יצירתית, אסתטית ומעניינת והתמקדות בכל הפרטים, קטנים כגדולים.