גלעד שרון
גלעד שרוןצילום: פלאש 90

ביום שישי האחרון התקיימה בחוות השקמים האזכרה הרביעית של ראש-הממשלה המנוח, האלוף במילואים אריאל שרון ז''ל.

בנו, גלעד שרון, עשוי להתמודד על משבצת הדרום במפלגת הליכוד, אבל זה לא מונע ממנו לשבח את תכנית ההתנקות מרצועת עזה וצפון השומרון שהוביל אביו בשנת 2005.

בראיון ברדיו 101.5 אמר שרון הבן, "אם אתה שואל אותי אם זה עשה טוב? לדעתי כן. רק תאר לעצמך כמה חללים היו אם לא הדבר הזה... אם אנחנו היינו צריכים להתמודד עם הנושא הזה (של המנהרות) מתחת ליישובים - היינו מוציאים גופות בערימות.

''יש הרבה אנשים שכועסים, אבל הם חיים. עזה זו מדמנת מוות ואני חושב שזה טוב שאנחנו לא שם", אמר שרון.

עם זאת, הדגיש כי אסור לסגת מיהודה ושומרון גם לא באופן חד-צדדי. "זה לגמרי לא קשור למה שאנחנו צריכים לעשות ביהודה ושומרון. משם לעולם לא נוכל לצאת, מכיוון שמלבד זה שזה ערש היוולדו של העם שלנו, זה יסכן את ביטחוננו בצורה שלא נוכל לקבל.

''אם כן, מה שנכון היה לעזה, מקום קטן, מבודד, אולי הצפוף בעולם, לא נכון ליהודה ושומרון. גם לא יישוב קטן אחד, מבודד. שום דבר".

כאשר נשאל שרון הבן על חקירותיו של ראש-הממשלה נתניהו, אמר "אי אפשר לשבת כל היום על שלטון החוק. אני מתנגד בתוקף להפגנות מול ביתו של היועץ המשפטי או מול ביתם של שופטים, אני חושב שזו הידרדרות גדולה".

הוא עומת עם הפרסום בספר "בומרנג" של העיתונאי רביב דרוקר והעיתונאי לשעבר עופר שלח, על כך שאביו נסוג מעזה בגלל חקירותיו וענה: "זה שקר גס, קשקוש".