תיקון מזגן
תיקון מזגןistock

הדבר הכי מרגיז שיכול לקרות לנו בימי החורף הקרים והגשומים זה שהמזגן יפסיק לעבוד או שנגלה תקלה מתמשכת במזגן שלא מאפשרת לו לעבוד כמו שצריך ולחמם את הבית כמו שאנחנו מצפים.

בעיקר בחודשים של החורף הישראלי כל מה שאנחנו רוצים זה להגיע הביתה מהעבודה, להכין לעצמנו כוס תה או כוס קפה חם, לשבת מול הטלוויזיה עם השמיכה, להדליק את המזגן על הטמפרטורה החמה ביותר ופשוט לנוח מכל היום שעברנו. אם המזגן שלכם לא מספק לכם את החימום הדרוש ואם אתם מחפשים טכנאי מזגנים שיחזיר לכם את הטמפרטורה הרצויה בבית הגעתם למקום הנכון.

לבחור את החברה הנכונה - תיקון מזגן בראש שקט

הדרך הבטוחה להבטיח לעצמכם רוגע ושקט נפשי ושיש מי שדואג לכם בעת תיקון המזגן היא לבחור חברה אמינה ומקצועית ולא להתפשר על חאפר שמצאתם בדרך לא דרך. מלבד העובדה שאנשים בוחרים באופציה הזולה ביותר (שאחר כך מתבררת כאופציה היקרה ביותר כמובן) יש טעות נפוצה נוספת והיא לתת לחבר הקרוב או לשכן מהקומה למעלה לסדר לנו את המזגן ואז גם אם מדובר בתקלה קטנה ולא עקרונית תחילה אנחנו מחמירים את הבעיה ואז שכבר יגיע איש המקצוע המיומן והמקצועי התקלה תעלה לנו הרבה יותר. כאשר אתם מחפשים איש מקצוע מיומן, אמין, מקצועי, מהיר ויעיל בחרו טכנאי מזגנים של חברת FIX IT NOW ותגידו שלום לימים שבהם המזגן לא חימם אתכם כמו שצריך.

אל תתפשרו על האיכות, אל תשכחו את המחיר

מלבד העובדה שאנחנו רוצים איש מקצוע מקצועי ואיכותי אנחנו גם רוצים שלא יקרעו לנו את הכיס ואנחנו לא מוכנים לשלם שקל אחד יותר ממה שצריך. אי לכך ובהתאם לזאת אנחנו רוצים שאיש המקצוע שיגיע לביתנו יהיה גם אמין בכל הקשור למחיר ויגבה מאיתנו מחיר אטרקטיבי ומשתלם עבור התיקון של המזגן. טכנאי מזגנים מומלץ לבחון לא רק לפי האיכות או המהירות של העבודה אלא גם לפי המחיר ואם אתם מרגישים שהמחיר שמבקשים מכם גבוה מדי אל תתביישו לברר ובמידת הצורך אל תתביישו להגיד תודה רבה ולבדוק עם איש המקצוע שנמצא אחריו ברשימה. המחיר הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר כאשר אנחנו מחפשים איש מקצוע לתיקון המזגן, אם המחיר גבוה בהרבה מהממוצע אתם כנראה מחפשים את איש המקצוע במקום הלא נכון.

תקלות נפוצות במזגן – מה תלוי בכם ומה לא

תיקון מזגנים במחיר זול הוא כמובן אחת השאיפות הגדולות שלנו בעת חיפוש איש המקצוע המתאים אבל לפני שאנחנו דואגים לטפל בתקלה רצוי שנלמד מה יכולנו לעשות אחרת כדי לא להגיע לתקלה מלכתחילה. התקלות בגדול מתחלקות לשני סוגים: תקלות שתלויות בנו ותקלות שאינן תלויות בנו. את התקלות שלא תלויות בנו אין לנו כל כך מה לעשות אחרת כי זה באמת תקלות של בלאי או עייפות החומר ולא משנה כמה נטפל ונשקיע במזגן שלנו הן כנראה יקרו בכל מקרה.

התקלות שכן תלויות בנו כוללות תקלות כתוצאה מפילטרים סתומים, שלט לא מכוון, גז מזגנים שנגמר ולא דאגנו למלא ועוד. חשוב לשאול את איש המקצוע את כל השאלות הרלוונטיות כדי שבפעם הבאה שאנחנו מגיעים לחודשי החורף הקפואים או חודשי הקיץ הלוהטים לא נתקע בלי מזגן ולא נהיה תלויים בו כמו עכשיו. כאמור יש תקלות שלא בשליטה שלנו אבל התקלות שכן בשליטה שלנו זה רוב התקלות שקורות אז למה שבפעם הבאה פשוט לא נמנע אותן מההתחלה?