500 סיומי מסכת לע"נ הלוחם שנהרג

מעמד מרגש התקיים הערב (חמישי) בירושלים, בשיאו ערכו חיילים ומתגייסים 500 סיומי מסכת בגמרא, לעילוי נשמת סגן דוד גולובנציץ ז"ל שנהרג במהלך תרגיל צבאי לפני כחצי שנה.

האירוע התקיים במלון שערי ירושלים, בהשתתפות רבה של העיר הרב שלמה עמאר, סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן וחבר ועדת חוץ וביטחון ח"כ מוטי יוגב (הבית היהודי).

אביו של דוד ז"ל, שמעון גולובנציץ, אמר לערוץ 7 "אנחנו שוברים פה שיא גינס. 500 סיומי מסכת זה משהו היסטורי. יש כאן התעלות מטורפת. לא חשבתי שאני ארגיש ככה, יום עם כוחות עצומים.

"אנחנו לא עוצרים כאן", הבטיח האב השכול, "חודש מהיום יש לנו תפילה של מאות ואלפי נשים על פסגת הר הזיתים עם הרב שמואל אליהו והרבנית ימימה מזרחי, וזו הולכת להיות תפילה לגאולה".

אמו של דוד ז"ל, אסתי גולובנציץ, סיפרה על התחושות המעורבות שמלוות אותה בערב הזה, ''גם שמחה כי תורה זה שמחה וגם עצב כי הגעגוע מתעצם.

''כנראה שמאז אי אפשר להרגיש רק תחושה אחת. הערב הזה הוא ד"ש לבן שנפל והאירוע הזה נותן לנו נחמה. דוד ידע לעשות דברים בכל העוצמה וסיום המסכתות הערב הוא ערב לזכרו", אמרה.

יו"ר עמותת צל"ש, פרץ איינהורן מיוזמי הכנס אמר לערוץ 7, "עמותת צל"ש - צבא לשם שמים הוכיחה אתמול שיש צורך ממשי לעמותה שדואגת, מעודדת ותומכת בחיילים הדתיים לאורך כל השירות הצבאי שלהם. לכנס מתגייסים הראשון שהיה ברעננה הגיעו כ-220 מתגייסים, אתמול חגגנו עם 520 סיומי מסכתות של חיילים ומתגייסים, בכנס הבא נצטרך אולם יותר גדול. נמשיך לעשות ולהצליח ונוסיף תורה וטהרה במחנה הצבאי בשותפות עם הרבנות הצבאית הראשית".