יריד לשיפור מצב הרוח
יריד לשיפור מצב הרוחצילום: צביה רבבה

מאות ילדים ובני נוער השתתפו ביריד ענק שהתקיים באולפנת צביה רבבה, לקראת חג הפורים המתקרב.

המבקרים נהנו מתחנות פעילות מגוונות שכללו בין היתר סדנת איפור, חדר חושך, תחרויות נושאות פרסים ועוד, לצד דוכני אוכל ויריד מכירות בגדים.

היוזמה והביצוע נעשו על ידי תלמידות כיתת י"א באולפנה, במטרה לחזק את תושבי השומרון בה שוכנת האולפנה, לאור פיגועי הטרור האחרונים בהם נרצחו הרב רזיאל שבח הי"ד מהיישוב חוות גלעד, והרב איתמר בן גל הי"ד מהיישוב הר ברכה.

תלמידי בר הרכה וחוות גלעד יכלו להשתתף ביריד בחינם, ואף ליהנות מארוחה שהוכנה על ידי תלמידות השכבה.

ההכנסות מהיריד ייתרמו לטובת נפגעי הטרור בשומרון, "אנו מקוות שפעולות החסד הללו יעזרו לתושבי השומרון לעבור את התקופה הקשה בצורה טובה יותר ושנתבשר רק בשורות טובות", אמרו תלמידות האולפנה.

לפני כשבוע החליפו תלמידות כיתה י' את צוות המורים בבית ספר בשבי שומרון, בו לומדים ילדי הרב רזיאל שבח הי"ד ובו למדו ילדי משפחת ליפניק ז"ל שנהרגו בתאונת דרכים, על מנת לאפשר לצוות המורים לצאת ליום הפוגה ולחזור עם כוחות מחודשים.

ראש האולפנה, הרב שמואל וייס, אמר כי "באולפנת צביה רבבה ערכי החסד והנתינה מהווים נדבך מרכזי בבניית אישיות הבת. לאור האירועים הקשים שפקדו את השומרון בחודש שעבר, יצרנו קשר עם אנשי חוות גלעד ואנשי הר ברכה על מנת לשמח את הילדים בתקופה קשה זו. ההירתמות של תלמידות י"א ושל המחנכות הדס, מיתי וורדית ביחד עם המדריכה נטע מרגשת מאוד.

''במהירות וביעילות רבה הרימו יריד חסד שכל הכנסותיו לנפגעי הטרור בשומרון. אנו מקווים כי דרך עשייה זו , נחדיר בלב תלמידותינו את הערבות ההדדית ביחד עם החשיבות והמסירות הגדולה להתיישב בשומרון גם אחרי 70 שנות עצמאות", אמר הרב.

צילום: צביה רבבה