משפחת גולדין
משפחת גולדיןצילום: הדס פרוש, פלאש 90

משפחתו של קצין צה״ל, סגן הדר גולדין, המוחזק בידי חמאס, זועמת על החלטת הממשלה לשחרר בניגוד להבטחותיה את גופתו של המחבל שביצע את הרצח בישוב הר אדר.

אתמול, דקות לפני כניסת השבת, העבירה ממשלת ישראל לידי הפלסטינים שתי גופות מחבלים אשר ביצעו פיגועים כנגד אזרחים ישראלים, אחת הגופות היא של המחבל נימר ג'מל מהכפר בית סוריכ.

ג׳מל ביצע את הפיגוע בישוב הר אדר במהלכו נרצחו שלושה ישראלים, לוחם משמר הגבול ושני מאבטחים.

מדובר באחד הפיגועים הקשים במהלך השנה האחרונה וארגון חמאס הגדיר אותו ״פעולה הירואית שפותחת פרק חדש באינתיפאדה״. גופה נוספת שהועברה לקבורה היא של חאמזה אזמארה מחלחול אשר ביצע פיגוע דקירה בשבוע שעבר בכרמי צור שבגוש עציון.

בעקבות שחרור גופות המחבלים אמרו הוריו של הדר גולדין, ד״ר לאה ופרופ׳ שמחה גולדין "חשבנו שראש הממשלה ושרי הקבינט משקרים לציבור רק בתקשורת, עכשיו נוכחנו לדעת שאין להם בעיה לשקר גם בבג״צ. ביום חמישי האחרון, במהלך הדיון בבית במשפט העליון, הבטיחה הממשלה ליישם את החלטות הקבינט בעניין הגופות במלואן, אבל כעבור יממה הממשלה שחררה את גופת המחבל לקבורה. לממשלה הזו אין כבוד ללוחמיה החטופים ואין לה בושה לשקר בבית המשפט. עצוב שהממשלה הגיעה למצב בו היא משקרת למשפחה שכולה ולא מיישמת את החלטותיה שלה".