נבן ספאחיה באימון הבכורה
נבן ספאחיה באימון הבכורהצילום: ניצן קידר

מכה נוספת למכבי ת"א. לאחר שהפסידה לראשונה מזה 8 שנים את תואר הגביע כשהפסידה להפועל חולון בגמר גביע המדינה בכדורסל ביום חמישי האחרון, היום (ראשון) קיבלה הקבוצה התל אביבית בשורה רעה נוספת כשתובע איגוד הכדורסל עו"ד טל אור החליט להעמיד את מאמנה נבן ספאחיה לדין משמעתי.

על אף שהאירוע צולם במצלמות הטלוויזיה ואפשר היה לראות בבירור את המאמן הקרואטי מקלל ותוקף את צוות השיפוט, אלה יחד עם משקיף המשחק בחרו שלא לציין זאת בדו"ח השיפוט, דבר שגרם לכאס מצידם של רבים שטענו כי "מעלימים עין למכבי ת"א".

לאחר ההפסד בגמר הגביע ואינספור תלונות שהתקבלו על שולחנו, החליט תובע איגוד הכדורסל, עו"ד טל אור להעמיד את המאמן הקרואטי לדין בכל זאת, למרות שהדבר לא צויין בדו"ח המשחק.

"תמוה בעיניי שאירוע ההתפרצות של מאמן מכבי ת"א, נבן ספאחיה לעבר שופטי המשחק לא צויינה בדו"ח", אמר עו"ד טל-אור שמתח ביקורת על השופט גילי כהן שלא ציין את האירוע החריג בדו"ח השיפוט.

כזכור, המאמן ספאחיה כעס על שריקה כנגד קבוצתו במהלך משחק חצי גמר גביע מדינה בכדורסל מול מכבי אשדוד במהלך הרבע האחרון של המשחק. המאמן הקרואטי נצפה מקלל ושועט אל עבר שופטי המשחק, מה שהוביל להרחקתו מהמשחק אך לא להעמדתו לדין.

כמעט שבוע אחרי המקרה החליט היום עו"ד טל-אור, תובע האיגוד להעמידו לדין. הדיון יערך ביום רביעי הבא ב-28.2 ב-17:00.