אבי גבאי על פרשת בזק

יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי, התייחס בצהריים (שני) בפתח ישיבת סיעתו לחקירת פרשה 4000 הנוגעת ליחסים שבין ראש הממשלה לבעל השליטה בחברת בזק.

"חלק משמעותי מהקריירה שלי עשיתי בבזק. הגעתי אל בזק כשהיא היתה חברה ממשלתית וצמחתי עד לתפקיד המנכ"ל אותו מילאתי במשך 6 שנים", ציין.

לדבריו, "עובדי החברה יקרים לי מאד, וכשאני שומע על הפרשייה הזאת וקודמותיה, אני חש צער גדול מאוד עבורם. אלפי אנשים שיוצאים מדי יום ומתפרנסים בכבוד, ואין להם ולא יכול להיות להם שום קשר לפרשיות השחיתות".

"בשנה האחרונה, אני מדבר הרבה על התרבות הממשלתית המושחתת ועל הקשר שלה לביטחוננו ולמעמדנו כעם וכמדינה", ציין גבאי, "אנחנו נעקור מהשורש את תופעת המיליארדרים-חברים שמרעיפים על ההנהגה מתנות מכל סוג. נעקור את תופעת היועצים שמנהלים קריירה פרטית במקביל".

"רבותיי, ראש ממשלה עם כל כך הרבה פרשיות סביבו, לא יכול לתרום עוד למדינת ישראל", קבע גבאי, "נתניהו הפך לנטל על אזרחי ישראל. מנהיג עם סקנדלים יומיומיים. עם פרשות שחיתות ועם אובססיה חולנית ל'מה יגידו' ומה יכתבו עליו בתקשורת. כל יום שהוא נשאר בתפקיד הוא נזק למדינה".

"אנחנו נגייס את האנשים הכי טובים לשירות מילואים לאומי. זה החזון שלנו ונממש אותו. אני מחזק את ידי משטרת ישראל בכל הפרשיות ומגבה אותה וסומך עליה שהאמת תצא לאור. כך צריך וכך יהיה", חתם גבאי.