ברוך מרזל
ברוך מרזלצילום: אלירן אהרון

ריח הבחירות שוב נישא באוויר ומפלגת עוצמה יהודית כבר מפעילה מזה ארבעה חודשים את מטה הבחירות.

פעיל הימין ברוך מרזל אומר לערוץ 7 כי בבחירות הבאות הימין עלול לאבד את השלטון, "יהיו בחירות קשות יש בעיה קשה מאוד לימין שיכול להפסיד את השלטון בגלל אחוז החסימה, ש"ס עלולה להימחק ליברמן לא יעבור וגם ליחד יש בעיה אולי עשרה מנדטים של הימין לא יכנסו לכנסת".

וכל זה לא מפריע למרזל להכריז כי עוצמה יהודית תרוץ שוב, "זה שקוז'ק העלה את אחוז החסימה אני לא אקפל את הדגל , הם גרמו לתחייה לא להיכנס לכנסת ולרבין לעלות לשלטון ולהביא עלינו את אסון אוסלו.

ליברמן ונתניהו העלו את אחוז החסימה והם אחראים. אבל כרגע אני נערך לבחירות, עוצמה יהודית תרוץ גם בבחירות הבאות כל עוד לא יהיה למי להצביע, אני מקווה שזה לא יהיה אני אלא מיכאל בן ארי או בן גביר מישהו מאיתנו ירוץ ונתמודד יש לנו מטה שפועל מזה כארבעה חודשים אנחנו חורשים את הארץ ומשתדלים להגיע לכל פינה ולא לחכות שיודיעו על הבחירות".

הוא אינו מודאג מאפשרות של עליית לפיד או גבאי לשלטון, "לצערי רק הממשלה הזאת הקפיאה תשע שנים את הבנייה ביו"ש וירושלים לכן יותר גרוע מזה לא יכול להיות אנחנו לא הרגשנו שזו ממשלת ימין".

למרזל יש ביקורת חריפה על המשטרה שלדבריו משתפת פעולה עם השמאל והתקשורת, "אני לא מודאג מזה שנתניהו ייפול אבל כואב לי הדרך, בוודאי שאני לא שמח ששככה עושים לראש ממשלה, יש לי ביקורת חמורה מאוד איך המשטרה עובדת מול ראש ממשלה וצריך להזדעזע מהסגנון ומהמאפיונריות.

אני הרגשתי את זה על בשרי וכך גם אנשי ימין נוספים כשהמשטרה מסמנת מטרה ואחר כך פועלת להגשים אותה ויוצרת את התיק פה במקרה הזה משטרת ישראל חצתה הרבה קוים הרבה דברים שמשטרה לא צריכה לעשות כמו שיתוף פעולה עם השמאל הקיצוני והתקשורת".