קרוב ללב
קרוב ללבצילום: אסף אמברם

תעשיית משלוחי המנות משדרגת את עצמה משנה לשנה.

אם בעבר משלוח המנות הסתכם במספר מיני מתיקה מונחים בסלסלה וקשורים בצלופן, הרי שהיום אין גבול ליצירתיות ולחשיבה מחוץ לקופסא על 'קונספט' מקורי ועדכני: בקבוקי שוקו מחופשים, סושי ביתי, ארוחת בוקר מפנקת או חלות מושקעות, והכל כמובן במיתוג מוקפד ותואם.

רשימת הדיוור מוכנה מבעוד יום ומתארכת משנה לשנה. היא כוללת חברים, קולגות, גננות ומטפלות של הילדים, בני משפחה ועוד.

ההתעסקות הרבה סביב הפקת המשלוח המקורי ביותר, לעיתים מסתירה מעינינו את הדבר החשוב והוא מטרת משלוח המנות: הגדלת השלום ושבירת המחיצות בינינו.

משלוחי המנות הם התירוץ הכי טוב לטובת יצירת קשר והתקרבות לשכנים שלא דיברנו איתם עד היום. למשפחה שמגיעה לבית הכנסת רק ביום כיפור, למשפחה של הילדה שבחוג בלט יחד עם הבת שלך, לחברים שפוגשים בספריה מידי פעם אבל אף פעם לא באמת דיברתם.

ביום בו אנחנו מחופשים וקצת 'לא-בדיוק-אנחנו', מותר לנו לעשות מעשה שהוא אולי קצת נועז, או מוזר עבורנו בשגרה.

אז בואו נמנף את ההזדמנות שמציע לנו פורים, ליצירת קשר, חיבור ותחילתה של חברות אמיתית דרך קופסא של ממתקים. וזה לא באמת יהיה משנה אם הם ממותגים או לא...

אנו מזמינים אתכם להצטרף למשפחת ''קרוב ללב'' באמצעות מיזם ''שכן קרוב'' כבר בפורים השנה, ולעלות מדרגה בקיום מצות משלוח המנות.

בערכה השנה תקבלו חמש קופסאות מאויירות, ערכה של מסכות, כרטיסי ברכה, סוכריות ומשחקי זכרון.

ארגון ''קרוב ללב'' שם לו למטרה לפעול למען הגברת האחדות בעם ישראל, בדרכים שונות, שלכולן מטרה אחת גדולה - לקרב ולאחד בין החלקים השונים בעם ישראל.

הארגון מעודד ומציע כלים מעשיים להעצמת קשרים אישיים בין אנשים השונים מאיתנו באורחות חייהם, ודווקא אלו הנמצאים במעגלי החיים הקרובים יותר. מתוך אמונה שעל כל אחד ואחת מאיתנו מוטלת האחריות לחולל שינוי בסביבתו הקרובה, כי אחדות גדולה מתחילה במעשים קטנים.

הרבה מחיצות יכולות להישבר, והמון קשרים יכולים לצמוח, אם רק נכיר מעט יותר את שכנינו, ונקיים איתם קשרים הדוקים יותר.

החברים במיזם ''שכן קרוב'' מקבלים שמונה פעמים בשנה, עד הבית, מארז ערכות ייחודי ומושקע שהארגון מפיק במיוחד עבור כל חג. הערכות המושקעות מגיעות לחברים לקראת ראש השנה, חנוכה, ט''ו בשבט, פורים, פסח, יום העצמאות, שבועות וימי בן המצרים.

בכל מארז שלוש ערכות. שתיים מתוכן מיועדות להענקה לשכנים. כאשר נדרשת השתתפות סמלית בלבד בעלויות בסך - 18 ₪ בחודש.

לקראת פורים הקרוב, משיקים בקרוב ללב מארז תחת הסלוגן "מורידים ת'מסכות, מקרבים ת'לבבות" שהוא ערכת משלוחי מנות משודרגים ויצירתיים שיש מאחוריהם מחשבה רבה. הערכה מכילה קופסאות ססגוניות למשלוחי מנות שעליהן איור של פנים שונות ובנוסף, ערכת מסכות מקרטון שניתן להצמיד עם אטבי-עץ קטנים לקופסא וליצור בכך פרצופים חדשים. (חשבנו על הכל ולכן גם האטבים מצורפים).

בל נשכח כמובן שהערכות הן רק תירוץ. הן מספקות סיבה טובה מספיק כדי לדפוק על הדלת של השכנים, לאחל חג שמח, ולפתוח בשיחה חביבה, שתהווה נקודת פתיחה לקשר משמעותי יותר. הסיפורים הרבים מהשטח מעידים, במקרים רבים, על קשרים אמיצים, חברויות ודברים גדולים שהתרחשו בעקבות המחוות הקטנות - גדולות הללו.

לפרטים נוספים ולהזמנת הערכות לחצו כאן