משלוח מנות לנשיא
משלוח מנות לנשיאצילום: מארק ניימן/לע"מ

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין קיבל לידיו היום (ראשון) משלוח מנות לכבוד פורים משר החקלאות ופיתוח הכפר אורי אריאל המורכב מפירות וירקות טריים ממיטב התוצרת החקלאית הישראלית.

את השר ליוו ילדי חקלאים, מתנועת הנוער "בני המושבים" מהמועצה האזורית מטה יהודה ומנכ״ל מועצת הצמחים צבי אלון. משרד החקלאות ופיתוח הכפר בשיתוף מועצת הצמחים מעודדים את הציבור לצרוך תוצרת חקלאית טרייה לקראת חג הפורים.

"בחג הפורים אנחנו מעניקים משלוחי מנות איש לרעהו להרבות אחווה ורעות בעם ישראל, אני שמח לקבל אתכם כאן בביתו של העם בישראל, כי בית הנשיא הוא הבית של כל ישראלי", אמר הנשיא לשר אריאל וברך על יוזמת משרד החקלאות לעודד את שילובם של פירות וירקות טריים במשלוחי המנות.

בני הנוער סיפרו לנשיא על המושבים מהם הם מגיעים והפעילות שלהם, הנשיא אמר: "אני מודה לכם על משלוח המנות וכמובן על הבאת פרי הארץ, שילוב של שני דברים כל כך חשובים לנו. פירות וירקות הארץ, טעימים במיוחד ובכל פעם שאתם מביאים את פרי הארץ הרי זה לברכה".

השר אריאל אמר כי "חקלאי ישראל עושים לילות כימים על מנת לגדל ולטפח זנים של פירות וירקות טריים. במשרד החקלאות ופיתוח הכפר יחד עם מועצת הצמחים אנו מעודדים את הציבור לשלב במשלוחי המנות של פורים תוצרת חקלאית טרייה שהיא הרבה יותר בריאה".

צבי אלון, מנכ"ל מועצת הצמחים הוסיף "לכל אחד מאיתנו חשובה הבריאות שלו ושל ילדיו, ולכן אנו ממליצים לשלב לצידם של אוזני ההמן והממתקים גם פירות וירקות טעימים, איכותיים ומגוונים, תוצרת חקלאי ארצנו כמובן. אני בטוח שכולנו נשמח לגלות במשלוח המנות שנקבל, לצד אוזני ההמן המסורתיים, גם תותים, הדרים, בננות, תמרים, עגבניות שרי, פלפלים, גזר ועוד – שיוסיפו עניין וצבע למשלוח המנות".

צילום: מארק ניימן/לע"מ
צילום: מארק ניימן/לע"מ