תכשיטי הנסיכה
תכשיטי הנסיכהיח"צ

תכשיטי הנסיכה – חנות התכשיטים המוערכת בראשון לציון

ראשון לציון היא עיר שלא חסר בה כלום. בעיר הצבעונית הזאת, שאינה מפסיקה להתפתח ולצמוח, אפשר למצוא בתי עסק מכל הסוגים, בתי עסק שמוכרים כמעט הכל, וביניהם גם לא מעט חנויות תכשיטים המציעות שלל עיצובים ודגמים בטווח רחב מאוד של מחירים. יחד עם זאת, ומסיבות שלבטח אפשר להסביר, הצליחה חנות אחת להביא את עצמה אל הפרונט של עולם התכשיטים הראשל"צי, חנות קטנה ומעוצבת בקניון הזהב, הנושאת את השם "תכשיטי הנסיכה".

תכשיטי הנסיכה בקניון הזהב – המיקום הוא חשוב, אבל הוא לא המפתח להצלחה

כאמור, תכשיטים אפשר למצוא בעוד אינספור חנויות תכשיטים ברחבי ראשון לציון, אלא שחוויית הקנייה, ולו של עגיל אחד קטן בחנות תכשיטי הנסיכה, היא חוויה שרבים מלקוחות החנות מצביעים עליה כאחד הגורמים המרכזיים להעדפת החנות על פני כל האחרות. לא ניתן כמובן לנתק את העובדה שהחנות ממוקמת בקניון הזהב, שנהנה אף הוא מזרם בלתי פוסק של מבקרים ולקוחות חדשים, אלא שהצלחת תכשיטי הנסיכה חורגת אפילו מזו שממנה נהנות חנויות תכשיטים בקניונים האחרים ברחבי העיר, ויש לא מעט כאלה.

יותר מכל, זה עניין של אהבה לתכשיטים ולאנשים

על הסיבות להצלחת החנות, אפשר אולי ללמוד מדבריו של אמיר אסל, הבעלים שהקים ובנה את החנות ואשר הוביל אותה לאורך נתיב ההצלחה עד היום. אחד הדברים שטורח אסל להדגיש בכל הזדמנות היא, שהוא מעולם לא עשה שום דבר בצורה מאומצת או מאולצת, וכל תהליך ההקמה והתפעול של החנות מבוצע בצורה טבעית ובאופן בלתי נפרד מאהבתו לעולם התכשיטים ולאנשים.

"אנשים שואלים אותה מה הנוסחה להצלחה, ואני חוזר ואומר שאין שום נוסחה כזאת. העולם לא עובד לפי נוסחאות ואין שום גביע קדוש שאם רק תניח עליו את ידיך, תוכל להצליח בכל. זה פשוט לא עובד ככה", מסביר אמיר אסל. "המדובר בשנים של בנייה, התהוות והשקעה בלתי פוסקת בשני תחומים שאותם אני אוהב יותר מכל: תכשיטים ואנשים".

הדרך הארוכה אל ההצלחה, עוברת ללא מאמץ – רק עם אהבה

את אהבתו של אסל לעיסוקו, אפשר לזהות כבר בעיצוב הייחודי של החנות, עיצוב שיוצר באופן שקשה להסביר את האווירה האופטימלית לכל מי שמחפש טבעת אירוסין, טבעת נישואין, שרשרת, תליון, צמיד או זוג עגילים. "כבר מהיום הראשון", מסביר אסל, "דאגתי לסדר את החנות בצורה מאוד מסוימת שעונה על הצורך והסטייט אוף מיינד האופייניים של הלקוחות המגיעים לחנויות תכשיטים. הקפדתי מאוד על אווירת אמביינט שלווה ומזמינה, הקדשתי מחשבה רבה למיקום של כל סטנד בחנות ולדגמים שיוצגו בכל אחד מהם".

מבחן השירות שעוד יילמד באקדמיה לשיווק

אחד הדברים שבהם גאה אמיר אסל ושעליו הוא חוזר בכל הזדמנות, הוא חוויית הקנייה, בעיקר של גברים המגיעים לחנות, אך לא רק. "כבר החל מהיום הראשון, קיבלתי החלטה חשובה לגבי מגוון הדגמים שאני הולך להציג ללקוחותיי, כך שהמגוון לא יהיה רחב מדי באופן שיוצר בלבול ומציף התלבטויות מיותרות, אך גם לא יהיה צר מדי וידע לתת מענה לכל טעם וכל מטרה", הוא מסביר

"את הדגמים השונים סידרתי על פי שורה של פרמטרים מקצועיים וכאלה שהבאתי מתוך עצמי, על מנת לאפשר ללקוח לעבור תהליך מסודר וממצה של בחירת התכשיט המתאים לו ביותר. המבחן האולטימטיבי מבחינתי, הוא מבחן שביעות הרצון של הלקוח בזמן שהוא יוצא מן החנות, ואחד המאפיינים הייחודיים של תכשיטי הנסיכה הוא, שכאשר לקוח נמצא בחנות ובוחר את התכשיט המתאים לו, אפשר לראות שהוא שלם לחלוטין עם ההחלטה ולעולם לא ממשיך הלאה לסטנדים הבאים".

יחס אישי, שירות מקצועי והאיש מאחורי הדלפק – לא פחות חשוב

ואכן, כפי שאפילו אנשי מקצוע מובילים בעולם השיווק ועיצוב הפנים העסקי לא יודעים להגדיר, מבחן פשוט זה מספק את העדות האולטימטיבית לרמת שביעות הרצון של הלקוח. מרגע שנבחר התכשיט, הוא אינו מרגיש כל צורך להמשיך ולחפש הלאה. מבחינת אמיר אסל, זהו אולי גורם המפתח שהופך את תכשיטי הנסיכה לאחת מחנויות התכשיטים המובילות בראשון לציון, אך כפי שמעידים רבים מלקוחותיו, גם לאמיר עצמו יש מניות רבות בהצלחה, בחיוך, בשירות המקצועי ובטיפול האישי בכל פנייה של כל לקוח.