ישיבת נוה דקלים - מבצע גיוס התמיכה בעיצומו

להשתתפות ביום ההתרמה המיוחד לחצו כאן

יומיים הקרובים כולנו מתחברים עם ישיבת ההסדר נווה דקלים, שהוכיחה ששום גירוש לא יעצור אותנו, ממשיכים להתחבר לעם ישראל, להתחבר למדינת ישראל ולהתחבר לתורת ישראל!

ראש הישיבה הרב דוד גבריאלי בקריאה נרגשת "אחרי העקירה מימית, אחרי ההתנתקות מגוש קטיף, הגענו לאשדוד להתחבר. להתחבר לילדי ישראל, להתחבר לחברה, להתחבר לקהילה, לחבר את התורה לכל חלקי החברה הישראלית, כדי להמשיך את ההתחברות המדהימה הזאת אנחנו חייבים את השותפות והעזרה שלך היום!"

זו ההזמנות שלך לתמיכה כפולה! בזכות מספר תורמים המכפילים רק היום כל תרומה פי 2, כך שיחד נגייס מליון מאתיים אלף ש"ח שיוקדשו להשלמת תקומת מוסדות נווה דקלים במשכנם החדש באשדוד.

מתחברים יחד - תרמו עכשיו

ישיבת נוה דקלים: ציונות יהדות וערכים

ישיבת ההסדר 'נווה דקלים' אשר הוקמה בימית על ידי מרכז יב"ע ובראשות הרב אריאל בשנת תשל"ה, ידעה עקירות כואבות, כבר בתחילת דרכה נעקרה ממקומה בימית שבסיני והועתקה לנווה דקלים שבגוש קטיף, שם פעלה במשך שני עשורים עד לעקירתה בשנית מגוש קטיף. מתוך היגון והכאב הישיבה קמה מחדש בעיר אשדוד ושמה לעצמה מטרה להתחבר לעם ישראל.

דרכה של הישיבה מבוססת על "ואהבת לרעך כמוך". מתוך כך, הוקמו והופעלו במהלך השנים מיזמים, ופרויקטים שונים במגוון תחומים:

  • התחברות בתורה - תורת ארץ ישראל שמעצימה את כוחות הנפש, שיעורים לכלל הציבור וכולל יום שישי.
  • התחברות בחינוך - פעילות בבתי ספר ובגנים דתיים וחילונים ובחינוך המיוחד והרגיל.
  • התחברות בעשיה - פעילות בגמ"חים, ליווי גרים ומכון בר מצווה לילדי עולים ולציבור הכללי.
  • התחברות לציונות - פרויקט "גור אריה" לנוער מצרפת, אולפני גיור ובית חם לחייל הבודד.
  • התחברות לקהילה - דוכן "אוהב את הבריות ומקרבן לתורה" ופעילות פנים אל פנים.
  • האידיאל המאחד בין כל הפעילויות הוא תפישת עולם של 'מהתנתקות להתחברות". מסירות הנפש ותחושת השליחות שאפיינו את החיים בגוש קטיף מופנים כעת בעצמה רבה לעשייה ענפה למען הכלל, הפריפריה הדרומית ותושבי אשדוד.

    בימים אלו אנו משלימים את תקומת ישיבת ההסדר נווה דקלים במשכנה החדש באשדוד במבצע גיוס תרומות שימשך 36 שעות בלבד, במהלכן יוכפל כל שקל שתתרמו לשניים!