"נתניהו מטפח את החמאס"אלירן אהרון

שמחה גולדין, אביו של סגן הדר גולדין הי"ד שגופתו מוחזקת בידי חמאס בעזה, מסיר את הכפפות ומותח ביקורת קשה על ראש הממשלה.

"אין אכזבה מהממשלה, אלא מהמנהיגות ומראש הממשלה. זה לא שייך לימין או לשמאל. צה"ל הוא צבא העם וכל ראש ממשלה הוא זה שמוציא את החיילים לקרב וצריך לדעת להחזיר אותם חיים או מתים. הממשלה הזאת, ואנחנו כבר בשנה רביעית שלה, הייתה יכולה להביא אותם הרבה פעמים והיא מחמיצה כל הזדמנות וממשיכה לטפח את החמאס. ראש הממשלה של הימין מטפח את החמאס ועכשיו הוא משקיע אנרגיות באלה שלא מתגייסים ושני חיילים מצטיינים שהוא שלח לעזה - נשארו שם", דברי גולדין.

הוא הוסיף כי "לא יכול להיות שראש ממשלה הזה של הימין, שהפקיר חיילים בעזה, יוביל את חגיגות ה-70 למדינה. אפשר להביא אותם ואפשר להפעיל לחץ על החמאס וזה לא נעשה".

שמחה גולדין דיבר בכניסה לדיון בעתירת משפחתו הדורשת שלא לאפשר למדינה לשחרר גופות של מחבלים המצויות בידי ישראל עד להשבת גופות הבנים. "אנחנו דורשים שכל מחבל שנהרג לא יוחזר לקבורה עד שהחמאס ישחרר את החללים שלנו. בעקבות החלטת הקבינט לפני שנה וחודש, אנחנו פנינו לבג"ץ כדי שיעזור לנו לכפות על הממשלה לקיים את החלטותיה שלה".

הוא הוסיף כי "כל החזרה של מחבל לקבורה, תגרור אחריה מסיבות שמחה וניצחון תודעתי של האויב. הממשלה צריכה לדעת את זה, ראש הממשלה צריך לדעת את זה, הצבא צריך לדעת את זה - כי כולם יודעים את זה. משום שזה קורה שוב ושוב אנחנו נמצאים כאן בבג"ץ".