דוד אזולאי
דוד אזולאיצילום: הלל מאיר/TPS

בישיבת סיעת ש״ס שהתקיימה היום (רביעי) ברכו הנוכחים את חבר הכנסת הנכנס ינון אזולאי, שנכנס לכנסת במקומו של אביו שר הדתות דוד אזולאי שהחליט לפרוש מהכנסת בשל מצבו הבריאותי.

יו״ר ש"ס שר הפנים אריה דרעי אמר באירוע ''אנחנו מסיימים היום מושב עמוס הישגים ואתגרים באירוע משמח, ומה יותר משמח כאשר אנחנו, הזקנים, רואים את הדור השני של הפעילים שלנו, גידולים שאת רובם ככולם אני זוכר כנערים והיום כל אחד בתחומו עושים חיל. אין שמחה גדולה מזו. לראות שיש המשכיות טובה כזו.

"אנחנו לא נפרדים מרבי דוד", הדגיש דרעי בפני אזולאי, ''הוא נשאר שר הדתות, אבל יש לו שמחה כי זה הבן שלו, אני רוצה להודות לו ולאשתו הצדקת שגידלו משפחה לתפארת ועל המתנה שנתנו לנו. ינון הוא כמו הבן שלנו. כבר שנים, מאז שראינו אותו כפעיל בשקט צניעות וביושר ובחן וחסד, לא שמעתי שום תלונה משום אדם עליו.

''הוא יודע לחבר בין אנשים ולעזור לכל אדם. בשנים האחרונות כשהיה בלשכתי השתבח וצבר ניסיון ואין ספק שזה יעזור לו בכנסת. תהיה לו במה וכלים טובים יותר לעזור לאנשים לפתור בעיות", אמר דרעי.

שר הדתות אזולאי הודה בהתרגשות ואמר לבנו "תזכור תמיד את האדם החלש. תמשיך להיות קשוב לכולם כי רק בזכות האנשים שבשטח אנחנו נמצאים כאן. הקב"ה יעזור שתזכה לעשות חיל ולקדש שם שמים״.