הביקור במכללה
הביקור במכללהצילום: דוברות מכללת חמדת הדרום
ח"כ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) הגיע השבוע לביקור ראשון במכללה האקדמית לחינוך חמדת הדרום אשר ליד נתיבות.

במהלך הביקור נפגש ח"כ סמוטריץ' עם נשיא המכללה פרופ' שאול קרקובר, מנכ"ל המכללה קובי ויצמן וסטודנטיות הלומדות במכללה, על-מנת להכיר, להבין ולשמוע על תהליכי הכשרת המורים בדרום ועל האתגרים הקיימים בתחום זה.

ח"כ סמוטריץ' נחשף להתפתחות המרשימה של המכללה בשנים האחרונות ולהובלתה בהכשרת מורים לחינוך הדתי בדרום הארץ, וכן על התקדמות הבניה ועל היוזמות החדשות המתגבשות בשטח.

בהמשך הביקור שמע על האתגרים הקיימים בשטח, ונרתם לפעול ולסייע לקידום פרויקטים שונים במרחב הדרום.

מנכ"ל המכללה, קובי ויצמן, אמר כי ״עם התפתחותה של המכללה בשנים האחרונות, ולקיחת האחריות בהכשרת מורים וגננות עבור מוסדות החינוך בכל רחבי הדרום ועבור האוכלוסייה הדתית-לאומית, אנו נחשפים יותר ויותר לאתגרים של מערכת החינוך.

״אנו מעריכים את הביקור של ח"כ סמוטריץ' במכללה, ומאמינים כי נמשיך לעבוד בשיתוף פעולה על-מנת למצוא את הדרכים לצמצום הפערים במוסדות להכשרת מורים הממוקמים בפריפריה הגאוגרפית", אמר ויצמן.

ח"כ סמוטריץ' אמר ״אני מחזק את ידיכם בעשייתכם החשובה. שליחות אמיתית היא לגור ולעבוד בדרום, ולהיות אחראים על דורות של מחנכים שיעבדו בבתי הספר בפריפריה ויעצבו את הדורות הבאים. מחובתנו להמשיך ולדאוג לחינוך הדור הצעיר של המדינה בכל פרמטר אפשרי, ולהשוות את מערכות החינוך בכל הארץ".