ציוד לאירועים
ציוד לאירועיםצילום: יח"צ

סביר להניח שאתם מדמיינים קמפינג טבע סוער או מבצע צבאי. נשמח לאתגר לכם את משמעויות המילה אף יותר ולחשוף אתכם לטרנד הפקות האירועים הלוהט של השנה – אוהלים לאירועים. אל תדאגו, נסביר הכל.

חגיגה תחת כיפת האוהל

אוהלים להשכרה נועדו לספק פתרון הצללה לעריכת אירוע בחיק הטבע. לאוהל ישנם יתרונות רבים –

  • הפקה בטבע – חובבי הטבע או אלו שמאסו בחגיגות הנדושות, יוכלו לחגוג יחד עם יקיריהם בכל חלקת אדמה מותאמת לאירוע - בין אם מדובר על שפת חוף הים למראה הגלים המתנפצים, למרגלות העצים ביער או בפאתי הגינה הביתית שלכם.
  • מחיר זול ונגיש – אוהלים מושכרים במחירים נגישים בהתאם למשך זמן השכירות ולסוג האוהל. שימו לב, ניתן להשכיר את האוהל למספר שעות אחדות לחגיגות קצרות או למשך מספר ימים לחגיגות ארוכות יותר.
  • חגיגה מותאמת – את האוהל ניתן להתאים באופן אישי וייחודי לאירוע. האוהלים מגיעים במגוון גדלים ועיצובים ויכולים לאכלס קהל יעד קטן לחגיגה אינטימית ועד לכנסים בסדר גודל המוני.
  • התקנה פשוטה – האוהלים ניתנים להתקנה פשוטה ומהירה. ישנם אוהלים הניתנים להרכבה באופן עצמאי ואחרים דורשים התקנה מקצועית מצד המפעיל.

באנו חושך לגרש!

סגרתם אוהל? השלב הראשון מאחוריכם, ברכותינו! השלב הבא הוא השכרת ציוד לאירועים. את הציוד יש להתאים לתנאי האירוע. ראשית, אם מדובר באירוע ערב, באירוע לילי או חורפי, עליכם לדאוג לציוד תאורה שיאפשר לכם לחגוג בנחת מבלי להיות מושפעים מתנאי מזג האוויר שבחוץ. בנוסף, יהיה עליכם לדאוג למערכת חימום או מיזוג כדי שהטמפרטורה באוהל תהיה נעימה ונינוחה מבלי קשר לגובה המעלות שבחוץ. ציוד נוסף שייתכן שתזדקקו לו הוא מערכת ישיבה ושולחנות.

עזרי השכרת ציוד לאירועים – מרימים לכם אירוע

עזרי עדני הקים את חברת עזרי – השכרת ציוד לאירועים בשנת 1995 ומזה עשרות שנים שהיא פעילה בתחום הפקת האירועים בארץ. החברה מציעה מגוון שירותי ייעוץ, תכנון, התקנה ותפעול ציוד לאירועים. בין היתר, החברה מתמחה בהשכרת אוהלים ובפתרונות הצללה נוספים. החברה מתחייבת להענקת שירות מקצועי, אדיב ואישי ובעמידה ללוחות הזמנים. צוות העובדים של החברה מנוסה ומיומן בסיפוק פתרונות לתקלות בזמן אמת.