שטבון וקרן
שטבון וקרןצילום: MJProd

הרצל קרן, יו"ר האופוזיציה במועצת העיר נתניה ומייסד סיעת 'למען נתניה', הודיע על הצטרפותו לרשימתו של המעומד לראשות העיר יוני שטבון.

קרן הכריז באופן רשמי כי יתמוך בשטבון לראשות העיר ויוביל עמו את הרשימה למועצת העיר.

"כפי שאתם יודעים בבחירות האחרונות התמודדתי בעיר וקיבלתי כרבע מהקולות שלכם, אין זה סוד ששאפתי והתכוונתי לרוץ לראשות העיר גם בבחירות הקרובות, אני מאמין שפעם ראשונה מזה עשרים שנה ניתן יהיה לעשות מהפך בראשות העיר נתניה", אמר קרן.

"לאחר בחינה של יחסי הכוחות הפוליטיים בעיר, הסקרים והאווירה הציבורית הקיימת בנתניה, הגעתי להכרה שאיחוד כוחות שלי עם יוני שטבון בהתמודדות לראשות העיר הם שיובילו למהפך''.

קרן משוכנע כי ''יוני שטבון יהיה ראש העיר הבא של נתניה, אני מאמין שעם הניסיון הרב שלי, ועם כל התכונות הטובות של יוני - הרצינות, המקצועיות, החדשנות, הרעננות, וכושר המנהיגות שהוא מביא אתו, יוני יהיה ראש עיר מצוין''.

שטבון הודה לקרן ואמר "אני רוצה להודות לידידי הרצל קרן על שותפות אמיתית ועל התמיכה בי, עבור תושבי נתניה. הרצל מביא איתו ניסיון רב בניהול המערכת העירונית".

קרן הסביר כיצד תיראה הרשימה למועצת העיר, "ברשימתנו החדשה יהיו צעירים וצעירות המביאים עמם משב רוח חדש ומרענן בשילוב עם נציגי ציבור ותיקים ומנוסים. אני יודע שרשימה זו הינה משאלת לב של כל תושבי העיר – וכל אחת ואחד מכם יוכלו להזדהות אתה, זו תהיה הרשימה הגדולה ביותר במועצת העיר בבחירות הקרובות" .

שטבון הבהיר אף הוא כיצד הוא רואה את אופי הרשימה, ''כראש עיר הבא של נתניה בעזרת, ובניגוד למצב הקיים היום, התעקשתי על כך שהשותפים שלי לדרך יהיו אנשים ונשים ישרים כאשר טובת הציבור עומדת לנגד עיניהם בלבד. הרצל קרן הוא שליח ציבור – נקודה''.