מתנה לחג
מתנה לחגמילר ספרים

כשאנשים מגיעים לחגוג אתכם אירוע חשוב בחיים, ולא משנה אם מדובר בברית, בר/בת מצווה, אירוע עסקי או חתונה, אתם בוודאי רוצים להודות להם על שטרחו והקדישו מזמנם על מנת לחגוג ביחד אתכם. מזכרות לאירועים כגון סידורים או ספרי תפילה ויהדות אחרים – הם בהחלט המוצר המתאים.

שימוש לכל אורך החיים

ספרי תפילה הם חלק עיקרי במחזור החיים של כל יהודי, תהא אמונתו אשר תהא. רבים הם החגים, המועדים והרגעים בהם אדם נזקק לסידור, ואם מדובר בסידור מיוחד אשר חקוקים עליו פרטי האירוע שלכם – רוב הסיכויים שאם תבחרו לתת אותו כמזכרת לאורחים שהגיעו להשתתף בשמחתכם – הם יבחרו בו על פני אחרים וילכו איתו תמיד.

סידורים בכריכות מהודרות ובעיצובים מיוחדים

יש היום הרבה מאוד סידורים במגוון רחב של גדלים ועיצובים. אם אתם מחפשים מזכרות לאירועים מהודרות, תוכלו למצוא סידורים וספרי תפילה בכריכות יוקרתיות; אם אתם מעדיפים סידורים וספרי יהדות בעיצוב יומיומי יותר שיתאימו לא רק לאירועים מיוחדים, תוכלו למצוא סידורים קטנים יותר בכריכות רכות, שאפשר לשאת בכל תיק ובכל כיס.

מזכרות לכל אירוע

סידורים יכולים להוות מזכרת מרגשת לכל אירוע

  • ברית וחתונה – סידורים בכריכות יוקרתיות לבנות המסמלות טוהר, אהבה והתחלות חדשות.
  • בר/בת מצווה – סיורים בכריכה קשיחה בשלל גוונים לבחירה.
  • אירועים עסקיים ואחרים – לאירועים כאלה יתאימו מזכרות לאירועים שהן סידורים בכריכות רכות לשימוש יומיומי.

איך בוחרים סידורים כמזכרות לאירועים?

פשוט מאוד – פונים אלינו במילר ספרים. אנחנו מייצרים מגוון סידורים, ספרי תפילה וספרי יהדות במגוון גדלים ובמבחר עיצובים, מהם תוכלו למצוא את הסידור המתאים לאירוע ולתקציב האישיים שלכם. הצוות המקצועי שלנו ישמח ללוות אתכם לכל אורך הדרך ולסייע לכם בבחירת המזכרת המתאימה והמרגשת ביותר לאורחים.

  • איכות – כל הסידורים וספרי התפילה שלנו מיוצרים מחומרי גלם איכותיים ועמידים ביותר, היכולים להישמר לאורך שנים.
  • מגוון – ברשותנו מבחר גדול של סידורים לאירועים, כאשר על כולם ניתן להטביע את פרטי האירוע על פי בחירתכם (שם החתן והכלה, ברכת תודה על ההשתתפות באירוע, תאריך האירוע וכד').
  • מחיר – אצלנו תוכלו למצוא מזכרות לאירועים במחירים הוגנים ושווים לכל כיס. אנחנו יודעים כי מזכרות לאורחים הן מוצרים שצריכים לרכוש לפעמים בכמויות גדולות, ולכן מציעים מבחר סידורים וספרי תפילה ויהדות במגוון גדלים, עיצובים ומחירים.
  • שירות מקצועי ועמידה מדויקת בלוחות הזמנים – אנחנו במילר שמים לנגד עינינו את טובתו ואת שביעות רצונו של הלקוח ולכן דואגים לספק לכם בדיוק את המוצר שהזמנתם – בדיוק במועד שהובטח.

לקבלת מידע נוסף אודות מגוון הסידורים שלנו היכולים להוות מזכרות לאירועים שתהיינה שימושיות ומרגשות – כיאה לאירוע שלכם – צרו עמנו קשר ואנחנו נשמח לסייע בבחירה ולעמוד לשירותכם בכל עניין ושאלה.

לפרטים והזמנות חייגו עוד היום: 02-6783806