ערב ההשקה של המכון
ערב ההשקה של המכוןסולמות

מהלך המיתוג מחדש שנעשה במרכז הלכה והוראה של הרב יוסף צבי רימון, תוך החלפת שמה לשם סולמות, הוליד גם מבצע מכירה מיוחד של רבים מספרי המרכז במחירי מבצע עד לחג הפסח.

במכירה, שתתבצע באתר סולמות, יוצעו בהנחות משמעותיות ספריו של הרב רימון ובינהם ההגדה לפסח, ספר "תפילה- פרקי לימוד לנוער", סדרת "הלכה ממקורה" ועוד ספרים רבים אחרים.

לרכישת הספרים לחצו כאן

עמותת סולמות הוקמה בשנת תשע"ב, 2012, בשם מרכז הלכה והוראה. העמותה שפועלת מגוש עציון, מונה כיום למעלה מ-60 עובדים, ויש לה שלוחות בכל רחבי העולם. מייסד העמותה והעומד בראשה הוא הרב יוסף צבי רימון והיא פועלת במגוון רחב מאוד של תחומים.

בין היתר עוסקת העמותה בכתיבת הספרים ההלכתיים של הרב רימון וספרים תורניים ליהדות העולם, כתיבת תכניות לימוד רבות עבור מגוון גילאים ופיתוח פלטפורמה טכנולוגית חינוכית פורצת דרך שגופים בארץ ובעולם כבר משתמשים בה.

כמו כן, העמותה מפעילה פרויקטים שונים כמו 'רצים למשנה' שמטרתם לשים דגש על החוויה היהודית, תוך שילוב שיטת לימוד הלכתית יסודית ומעמיקה עם חדשנות דיגיטלית ושימוש נרחב בכלים טכנולוגיים.

הרב רימון מסביר את השם החדש שנבחר למכון. "הסולם שלנו בא להנגיש את השמיים לארץ ולעזור לאנשים לחלום. השאיפה שלנו לעזור לאנשים לממש את חלומם. הפרויקטים של העמותה מרגשים וכל אחד נוגע במישהו - אחד פועל על ילדים, אחד על חיילים, אחר על מבוגרים ועוד אחד על אנשים שאין להם עבודה".

"אנחנו צריכים להרגיש שאנחנו שליחים, ללא עליונות וללא גאווה. שליחים בעלי תפקיד בעולם ושמחים כשמצליח ומודים לקב"ה על כך שאנחנו יכולים להמשיך לעוד משימות", מוסיף הרב רימון.

הרב רימון
הרב רימוןיהושוע הלוי

הרב אלי טרגין, מנכ"ל סולמות מספר כי "בהמשך למיתוג החדש של מרכז הלכה והוראה ושינוי השם ל'סולמות', יוצא המרכז במכירת חיסול הספרים עם הלוגו הישן. הציבור מוזמן לרכוש את ספריו האיכותיים של הרב יוסף צבי רימון - חלקם מסדרת 'הלכה ממקורה' לדור המבוגר יותר וחלקם מסדרה חדשה לנוער כמו הספר החדש על התפילה ועוד".

לרכישת הספרים לחצו כאן