לוח השידורים החדש של ערוץ 20

ערוץ 20 ישדר מהדורת חדשות יומית החל מיום ראשון הקרוב, כארבע שנים לאחר עלייתו לאוויר.

המהדורה בהגשת דנה סומברג תשודר בימים ראשון עד חמישי בשעה 20:00 בערב ואורכה יהיה 75 דקות. במקביל, המהדורה תשודר גם כאן באתר ערוץ 7

לצידה של סומברג, ידווחו כתבי ופרשני ערוץ 20 מהאולפן וממוקדים שונים ברחבי הארץ, בהתאם לאירועי היום. בצוות חדשות 20, בין היתר: הפרשן המדיני שמעון ריקלין, הכתב המדיני אלירן טל, הכתב לענייני צבא וביטחון נועם אמיר, הכתב לענייני משטרה ומשפט לירן לוי וכתבת ערוץ 20 לענייני התיישבות טל מאיר.

לאחר חג הפסח יצטרפו כתבים ופרשנים נוספים לצוות החדשות. את המהדורה תערוך דנה בהט-אפלבאום. אחת לשבוע תגיש את המהדורה ליטל שמש.

מהדורת החדשות של ערוץ 20 תרכז את אירועי היום ותביא את מגוון הפרשנויות לנושאים הבוערים, זאת בשילוב מרואיינים ואורחים באולפן. במהדורה תשולבנה כתבות תחקיר, סיפורים בלעדיים וכן פרק מגזין שיעסוק בענייני חברה, כלכלה, תרבות ומורשת.

מיד בתום מהדורת החדשות, תשודר התוכנית "כולם ב-20" בהגשת בועז גולן. לאחר מכן, בשעה 22:00, "הפטריוטים" בהגשת אראל סג"ל ופאנל הפטריוטים ובשעה 23:00 מהדורת חדשות לילית ותוכניתו של אמיר איבגי "היום הזה".

דנה סומברג מסרה "אני גאה ונרגשת להוביל את מהדורת החדשות של ערוץ 20. עברנו קשיים רבים עד שהגענו לרגע הזה שבו מאפשרים לנו לשדר חדשות שנותנות במה לקולות נוספים בשיח הישראלי. נבחרת החדשות ואני עמלנו רבות על מנת שנוכל להעניק לצופים את מהדורת החדשות המושקעת, המאוזנת והאיכותית, ונמשיך לעבוד קשה בכל יום כדי להצדיק את הבחירה של הצופים בנו".

בועז גולן, עורך החדשות הראשי של הערוץ, אמר "מערוץ 20 יוצאת הבשורה לעם ישראל עם מהדורת חדשות מאוזנת, מגוונת וישראלית, אשר תשקף ותיתן מענה לכלל הקולות בארצנו".

שכי פרנץ, מנכ"ל ערוץ 20, הוסיף "כמי שליווה את ערוץ 20 מימיו הראשונים ומכיר את המאבקים והמשאבים הרבים שהושקעו בזכות הלגיטימית של הערוץ לשדר חדשות, זהו רגע מרגש לו שותפים כל אנשי הערוץ. נלחמנו על האפשרות להשמיע קול חדש ושונה בתקשורת הישראלית וכעת עלינו לקיים. מהדורות החדשות של ערוץ 20 אשר יעלו בשבוע הבא הן תוצר של ארבע שנות עבודה קשה וחלומות שסוף סוף מתגשמים. נבחרת החדשות של ערוץ 20 תספק לצופים בית חם מידי ערב".