כוחות הביטחון באוסטין, טקסס, איתרו הבוקר את מי שהטמין לפחות חמש פצצות בשבועות האחרונים, והתעמתו עמו. האיש נהרג, אך לא ברור עדיין אם מת כתוצאה מירי שוטרים או בגלל שתי פצצות שפוצץ על עצמו, בתוך מכוניתו.

התקשורת המקומית דיווחה כי החשוד התאבד באמצעות הפצצות, וכי הדבר אירע בתום מרדף, שהחל כשנוכח לדעת שהמשטרה סוגרת עליו. נמסר כי המשטרה עשתה שימוש בצילומי אבטחה ובטכניקות מעקב אחר טלפונים סלולריים, ואיתרה אותו במלונית בה שהה. החשוד ככל הנראה איפשר לזהות אותו כששלח שתי חבילות נפץ באמצעות שירות המשלוחים פדקס.

החשוד ניסה להימלט במכוניתו מהמלונית אך השוטרים הצליחו להשיג אותו ואז אירע עימות המלווה בירי ובפיצוצים.

נמסר כי האיש הוא בן 24.

אתמול התפוצצה חבילה בטקסס – בפעם החמישית בשבועות האחרונים. הפיצוץ אירע על פס נע במתקן חלוקה של חברת המשלוחים "פדקס", ופצע אישה אחת, שנפגעה כנראה מעוצמת הקול של הפיצוץ. חבילה נוספת אותרה בלי שהתפוצצה.

פיצוץ נוסף אירע במשרדיו של גוף צדקה אך מאוחר יותר נמסר כי לא היה מדובר בפצצה אלא בחפץ בעל שימוש צבאי שנתרם לצדקה וכי האירוע לא קשור לסדרת הפצצות שקדמה לו.

ארה"ב: מרדף אחרי מפוצץ סדרתי

הפיצוץ אירע קצת אחרי חצות בעיר שרץ, כ-30 ק"מ מזרחית לסן אנטוניו. ארבעת הפיצוצים הקודמים התרחשו באוסטין, וייתכן שהחבילה היתה ממוענת לאוסטין.

שלוש החבילות הראשונות הונחו ישירות על מפתן דלתות הקורבנות המיועדים ולא נשלחו באמצעות הדואר או באמצעות שליחים פרטיים.

הפיצוץ האחרון באוסטין אירע כשחבילה שהייתה מחוברת לחוט תיל התפוצצה ברחוב בצד המערבי של העיר. הפצועים בפיצוץ זה הם לבנים בני 22 ו-23, בעוד שהנפגעים בפיצוצים הקודמים היו שחורים והיספניים.

בפיצוץ הראשון, ב-2 במארס, נהרג אנתוני סטיבן האוס בן ה-39. שתי חבילות שהתפוצצו ב-12 במארס הרגו את דריילן מייסון בן ה-17, ופצעו את אמו ואישה בת 75.