השרים שקד, גמליאל וגלנט ויואב הורביץ מקבלים את תעודות ההוקרה
השרים שקד, גמליאל וגלנט ויואב הורביץ מקבלים את תעודות ההוקרהצילום: דוברות

השרים יואב גלנט, איילת שקד וגילה גמליאל השתתפו הערב (רביעי) יחד עם ראש לשכת ראש הממשלה יואב הורוביץ באירוע ביישוב ברקן בו קיבלו תעודות הוקרה על עשייתם למען תושבי השומרון מראש המועצה יוסי דגן.

שרת המשפטים, איילת שקד, סיפרה באירוע על השיטה המרכזית של השמאל במאבקו בהתיישבות. "יש תחום לוחמה חדש בשנים האחרונות נגד ההתיישבות ביו"ש - הגשת עתירות בג"ץ. אבל אנחנו מצליחים להילחם בזה".

"רק לאחרונה בג"ץ דחה עתירה נגד היישוב יקיר וכעת ניתן לבנות שם עוד למעלה מ 70 יח"ד. אנחנו בתקופה טובה עם ממשלה טובה שעובדת לפי מדיניות של ממשלת ימין. השמאל כבר יודע: על כל בית שיפונה בגלל עתירה לבג"ץ, יקום ישוב חדש. אתמול הייתי בנתיב האבות ובחלקה 91 ראיתי את השכונה נבנית לאט לאט. גם כשיש הרס, אנחנו נבנים ממנו", הוסיפה שקד.

היא ציינה כי "המשימה הבאה שלנו היא להכפיל את הר ברכה ולאשר את התב"ע. במושב הקיץ אנחנו צריכים גם לאשר את חוק ביטול ההתנתקות. נמחק את החרפה של עקירת היישובים בשומרון".

שר הבינוי והשיכון, יואב גלנט הוסיף, "אנו נמשיך לעשות כל מה שניתן לעשות על מנת לחזק את ההתיישבות ביהודה ושומרון. משרד הבינוי והשיכון השקיע פי שניים בפיתוח ובתכנון ביהודה ושומרון ממה שהושקע בממשלה הקודמת"