סלים מהלב
סלים מהלבצילום: אריאל דריי

מאות סלי מזון עמוסים במצרכי מזון לחג הפסח וממתקים לילדים, חולקו השבוע על ידי מתנדבי "אבן ישראל-לתת מהלב" למשפחות נזקקות מקרב בני הקהילה האתיופית בקריית מלאכי, במסגרת חלוקה ארצית של סלי מזון לנזקקים שמבצע הארגון בכל רחבי הארץ.

ראש עיריית קריית מלאכי אליהו זוהר, בירך את ארגון "אבן ישראל-לתת מהלב" על התמיכה והסיוע שהוא מעניק לאורך כל ימות השנה לנזקקים ולחולים, ועל היוזמה הברוכה לחלק סלי מזון למשפחות הנזקקות לקראת חג הפסח.

בשבועות האחרונים, עמלו וטרחו ב"אבן ישראל" על גיבוש רשימת הנצרכים מקרב בני הקהילה, ורשימת המוצרים שהכיל סל המזון העשיר לקראת חג הפסח. מנהלי הארגון נמצאים בקשר רציף לאורך כל ימות השנה עם מנהיגי הקהילה האתיופית בקריית מלאכי, ומעניקים סיוע ועזרה לנזקקים מקרב בני הקהילה.

לקראת חג הפסח, העבירה הנהלת הקהילה בראשות מנהל הקהילה יעקב קבדה, רשימה מפורטת של נצרכים, שמתקשים לרכוש מוצרים בסיסים לחג הפסח. ב"אבן ישראל" לא חסכו במשאבים, ומתנדבי הארגון רכשו את מיטב המוצרים של מיטב החברות, ומילאו את הארגזים בכל טוב. החלוקה התבצעה בצורה מכובדת ומכבדת.

בני הקהילה שקיבלו את סלי המזון, הודו מקרב לב למתנדבים אותם הם כינו "מלאכים של חסד". "בזכותכם הילדים שלי יחייכו בחג הזה", אמר אחד ממקבלי הסלים למתנדבים.

יהודה יוסקובץ מנכ"ל "אבן ישראל לתת מהלב״ אמר "יש לנו את הזכות לשמר את הקשר המיוחד שרקמנו עם המנהיגות של הקהילה האתיופית בקריית מלאכי, לרווחתם של אלו מבני הקהילה, הזקוקים לסיוע ותמיכה. בחג הפסח עלינו להבטיח שאיש לא ישב ליד שולחן ריק. זו המשימה שלנו".