דיאנדרה קיין, המצטיין במשחק, בדרך לעוד סל
דיאנדרה קיין, המצטיין במשחק, בדרך לעוד סלצילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

מכבי תל אביב ירדה הערב (חמישי) מהפרקט ביד אליהו מאוכזבת, אחרי שהפסידה ברגעי ההכרעה לפנתנאייקוס היוונית 76-75.

האכזבה נובעת מהעובדה שהיה מדובר במשחק טוב של הצהובים, שנתנו הכל על המגרש בהגנה ובהתקפה, כשהם מבליטים את דיאנדרה קיין שהיה רמה אחת מעל כולם.

שתי הקבוצות פתחו את המשחק באופן שקול וכעבור שלוש דקות היתה התוצאה שיוויון 7-7. האורחים מיוון בהובלתו של מייק ג'יימס ניסו לפתוח פער, אבל דיאנדרה קיין יחד עם נוריס קול ודשון תומאס הישוו שוב 18-18.

אלכס טיוס העביר את היתרון צהובים שהובילו בתום הרבע הראשון, 18-20.

הירוקים הישוו בפתיחת הרבע השני אבל ג'ון דיברתולומיאו השיב בשלשה. הצהובים ניסו לרוץ והיתרון גדל עד לשיא, שוב בזכות טיוס, 25-35.

פנתנאייקוס נלחמה וכרסמה אט אט ביתרון. להפסקה ירדו הקבוצות כשהצהובים מובילים 35-41.

מכבי תל אביב איבדה כיוון בפתיחת המחצית השנייה. היוונים היו חדים, כשהם מבליטים את ג'יימס וקלאת'ס ולוקחים את היתרון לצד שלהם.

פסק זמן של נבן ספאחיה ושל מצויין של דיאנדרה קיין החזיר את היתרון לצד הצהוב, היוונים שוב הפכו את המשחק שנותר צמוד עם יתרון קל למכבי גם בתום הרבע השלישי, 54-56.

נוריס קול בסל ועבירה עוד הגדיל הפער אבל פנתאייקוס חזרה ושמרה על משחק צמוד. נדנדת סלים בין הצדדים הובילה לשיוויון 72-72.

ג'יימס העלה את הירוקים ליתרון, אבל חטיפה מצויינת של אלכס טיוס, הגיעה לידיים של קיין שמצא את מייקל רול שירה כדור מדוייק פנימה והצהובים ביתרון נקודה 74-75, 25 שניות לסיום.

הירוקים משכו את הזמן ומי אם לא ג'יימס נכנס בצעד וחצי ו-4 שניות לסיום נתן את היתרון לאורחים. דשון תומאס לקח על עצמו את הזריקה המכריעה ופספס.

הצהובים עלולים בעקבות ההפסד הזה לאבד את מקומם בפלייאוף של היורוליג ולסיים את העונה האירופית בעוד שני משחקים.