אוהדי הנבחרת
אוהדי הנבחרתצילום: פלאש 90

זמניים. אם חשבנו שאין לנבחרת הכדורגל של ישראל לאן עוד להתדרדר, טעינו. אמנם מדובר במשחק ידידות, אך אם זו הכנה לטורניר הנבחרות החדש, מצבה של הנבחרת הישראלית קשה מאוד.

במשחק הראשון מאז ההפסד 1:0 לספרד באוקטובר האחרון במסגרת מוקדמות המונדיאל, אירחה הערב (מוצאי שבת) הנבחרת הלאומית באצטדיון שבנתניה את נבחרת רומניה למשחק ידידות. עם מאמן זמני על הקווים בדמותו של אלון חזן, עם שש הופעות בכורה לשחקנים, וכשממול ניצבת נבחרת רומניה הבינונית, אפשר היה לצפות ליותר מצידם של הישראליים שירדו עם הפסד גם במשחק ידידות בתום מהפך.

לרומנים שהגיעו לארץ באיחור בשל סופת השלגים שהתחוללה במדינתם ומנעה מהם לטוס, לקח זמן להיכנס למשחק והמחצית הראשונה התאפיינה באיבודי כדור רבים במרכז המגרש של שתי הנבחרות ומעט מאוד מצבי הבקעה.

את המחצית השניה פתחה הנבחרת הישראלית עם המון התלהבות כתוצאה מכניסתם של דיא סבע וערן לוי בהופעות בכורה שלהם בנבחרת, ובדקה ה-60 עלתה הנבחרת הישראלית ליתרון משער של תומר חמד המשחק בברייטון האנגלית. חמד קיבל מסירה מצויינת מקפטן הנבחרת החדש ביברס נאתכו המשחק בצסק"א מוסקבה הרוסית, ומקרוב לא התבלבל.

לא עברו שתי דקות, ורומניה השוותה עם שער אדיר לחיבורים של ניקולאה סטנצ'ו. הנבחרת הישראלית חיפשה הכרעה וכמעט שהצליחה לעשות זאת, רק שרומניה ניצלה את המיעוט המספרי בהגנה כדי להכריע היא כשסטנצ'ו, המצטיין במגרש על אף שנכנס כמחליף, בישל לחברו לנבחרת ג'ורג'ה צוקודאן בדקה ה-82 את השער שקבע מהפך וניצחון של רומניה.

למעט רבע שעה ראשונה בתוך המחצית השניה, ישראל שוב הציגה משחק חלש, מבולבל, לא מתואם וחסר יצירתיות ומעוף.

לאחר קמפיין מוקדמות מונדיאל כושל, הנבחרת הישראלית מתחילה בהכנות לקראת טורניר הנבחרות החדש, ליגת האופות שיחל בחודש ספטמבר ברגל שמאל. ככה לא נעפיל לטורניר גדול גם בעוד מאה שנים.

משחק ההכנה הבא של הנבחרת הישראלית - מול ליאו מסי וחבריו לנבחרת ארגנטינה בחודש יוני הקרוב, במשחק שיהיה בעיקר משחק ראווה מול אחת מהנבחרות הטובות בעולם.